About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, August 26, 2011

Terkenang ker?...

Assalamualaikum...


Dear Blog..

Hari nie aku lupa sikit tentang apa yang menganggu jiwa.. kenapa? sebab aku terimbau dek kenangan lama...

entah aku pun tak tahu kenapa.. tapi hari nie hanya mata pelajaran sejarah je yang aku belajar... senyum sendiri aku dibuatnya...

Sebelum tu, terima kasih buat yang sudi mengenang cerita dolu-dolu... tak sangka dah lama rupanya kita tinggalkan kenangan tu, tapi masih ada lagi ingatan tu. Terima kasih jugak sebab masih ingat... walaupun ada ketikanya ku rasakan sedikit lewat mengingatkan dan diingatkan tentang cerita-cerita itu tapi aku rasa ia tentu ada sebab kenapa....

Berkongsi sesuatu yang tak pernah kita bicarakan pun... memang agak pelik... tapi itulah yang benar.... sekurang-kurangnya kita ada pengalaman ni.

Dewasa mengajar aku banyak tentang hidup... kalau lah mampu aku kongsikan akan aku ceritakan kepada dunia setiap inci pengalaman yang dah aku lalui... biar dunia tahu dan boleh menilai harga diriku sekarang... hahahaa... ada hargakah?.... berapakah?....

Aku tak punya harga untuk diri atau hatiku... yang aku ada hanyalah harapan agar aku tak perlu nak menentukan harganya!... (tak faham? fahamkanlah)

ok blog....

p/s : Buat teman yang bakal menyusuri lembaran diari kehidupan milik tuan punya MydereamQaeid .... Selamat datang... terima kasih kerana sudi melawat... dan satu lagi... ingat janji yea!...

well... ingat ni tak?.... kah kah kah... berkurun sudeh.....



cuma quote yang pasal mail box tu tak ada attachment lah hehehehe... :-)







No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...