About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Saturday, August 27, 2011

Jiwa oh Jiwa


Alhamdulillah...
Hari nie aku rasa lapang... dari pagi... aku rasa tenang... seolah baru bangun dari mimpi.... nikmat yang ALLAH beri untuk mereka yang sabar mungkin.....
Memang aku dah pernah dengar ayat itu dulu... tapi aku rasa tak sekuat yang kali ini... Kali ini hati aku rasa pasti... Insya'ALLAH... Rahmat Ramadhan masih ada buat aku... insan yang dekat dengan ujian ALLAH....
Apa yang aku belajar... semua nie datang setelah aku benar-benar redha dengan takdir dan ketentuan dari ILAHI....
Aku tahu aku mampu jadi manusia kuat... yang kuat dengan semangat yang sentiasa berazam mampu mengharungi semua ujian sepertimana yang telah aku janjikan di Luft Mahfuz...
Dua hari lagi Ramadhan ini akan meninggalkan aku...... Aku akan merinduimu Ramadhan, Aku bersyukur kedatanganMu kali ni tak aku sia-siakan.... terima kasih ALLAH dengan ujianMU sepanjang Ramadhan ini yang membawa aku dekat denganMU...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...