About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, August 24, 2011

Hari Are Ku...

Assalamualaikum....


Indah terasa dunia ini kurnia MU YA ALLAH.....

Aku sedar aku hanya manusia kerdil yang hanya tahu meminta tanpa tahu memberi...

Aku sedar aku tak layak di SyurgaMU YA ALLAH...

Namun tak pula aku sanggup menjadi penghuni NerakaMU.....


Pagi ini aku seolah-olah dapat jiwa baru... aku benar-benar senyum dari hati berkat hari ulang tahun kelahiran barangkali.... heheheee..... Senyum juga bila melihatkan ada usaha dari sana untuk terus kekal bersama seperti janji beberapa tahun lalu... Alhamdulillah... semoga ALLAH permudahkan segalanya.... dan semoga ALLAH jauhkan dari gangguan....

Aku tak pernah mengaharap kan apa-apa yang istimewa dari sesiapa pun cukuplah sekadar ingat akan tarikh itu.... dan kalau adapun aku hanya mengharapkan apa yang aku miliki tahun lepas masih kekal menjadi milik aku untuk tahun ini dan tahun-tahun berikutnya.... amin....

Aku berdoa ini adalah hari dimana aku akan mula tersenyum dan bahagia..... sampai bila-bila...

amin Ya RABBAL alamin.....


Cuka e yo!

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...