About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, August 11, 2011

Kenapa dengan Aku nie?

Assalamualaikum....



Entah apa yang menganggu aku rasa sungguh tak aman hari nie....




Walaupun aku dah mampu tersenyum 2 ke 3 hari ni namun hari ini aku rasakan beban ini semakin menekan... tambah pulak dengan masalah di office... arrrggghhhh... memang menjerut rasa... aku tahu ini dugaan dari Ilahi, namun aku juga tak nafikan kemampuan aku untuk bertahan semakin berkurangan... tenaga aku semakin habis... kesabaran aku semakin menipis...




Ya ALLAH,


Syukur diatas segala Nikmat dan RahmatMU...Hanya padaMu aku memohon segala sesuatu... Dugaan ini amat berat bagi aku Ya ALLAH, janganlah ditambah lagi permasalahan ini... Sesungguhnya Kau tahu apa yang tinggal padaku sekarang hanyalah sekelumit sabar... maka tambahkan kesabaranku agar dapat aku bertahan menempuh ujianMu ini.....




Acapkali aku memohon itu dan ini walau kadang aku rasa aku tak layak begitu... tapi sebagai manusia yang sentiasa dalam kealpaan dan kesesatan .... aku pasrah memohon selagi ada nyawa ini bersamaku... Semoga ALLAH mengampunkan dosaku dan memakbulkan doa-doa ku....




Buat insan yang amat aku cintai kasihi sayangi tanpa sedikit pun BELAH BAHAGI nya... ketahuilah saat ini aku rasakan teruji sudah rasaku selama ini... dan kini aku berserah pada ILAHI... mohon di tunjukan jalan kebenaran.... Andai ada bahagia itu akan ku tunggu biar sampai akhir waktu... dan aku tak akan mengalah demi untuk yang tidak berhak.... kerana aku tahu dan kau juga tahu.... HAK itu milik aku......


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...