About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Sunday, August 7, 2011


Duhai Blog...

Hari ini aku pasrah pada perasaanku sendiri.... Aku tak mampu menipu rasa yang ada dalam diri aku sendiri....

Jadi,
Kiranya yang aku lakukan ini DOSA maka aku terima dosa ini,
Kiranya yang aku lakukan ini PAHALA maka akulah insan paling gembira,
Demi,
kerana selepas hari ini, mungkin.... mungkin tak akan ku ulang lagi... mungkin tiada lagi peluang untuk aku berbuat itu....

Justeru maafkan aku, menurut segala yang kumahu demi untuk diriku sendiri.... kerana ia mungkin untuk kali terakhir.... maaf juga kerana ia MASIH tak mampu merubah Tekad dan Azam ku......

Aku sering berdoa ada jalan keluar... tapi yang ku lihat hanya samar.... disebabkan itu aku perlukan kekuatan yang sentiasa ada bersama ku tika aku goyah dengan perasaan....

Maaf dan Maaf dan Maaf lagi... seribu kali pun tak akan mungkin aku dapat jelaskan rasa bersalah ini, tapi aku akur kerana aku adalah manusia yang bersalah.......

Kalau bisa..... maafkan aku....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...