About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, August 23, 2011

Aku inginkan dirimu....

Assalamualaikum...



Blog pagi ni hujan lebat....sesampai office dan pagi lagi aku dah mulakan pencarian MP3 lagu - Disaat aku mencintaimu-dadali band.


Kenapa? entah aku pun tak tahu kenapa.


Semalam aku betul-betul tak boleh dengar lagu nie... tapi semakin aku benci... semakin lagu nie bermain-main di fikiran aku... bibir aku....minda aku.... aku tak tahu apa kuasa yang ada pada lagu nie hingga aku boleh terjebak begini....


Kalau susuri bait-bait kata lagu nie... memang sangat menepati... tapi, mungkin kerana lagu nie aku mula dengar pada saat aku mula kehilangannya, maka aku tak mampu menerima lagu nie seperti sepatutnya... sekarang saat aku dengar lagu nie... andai terbayang..... arrggghhhh aku masih lagi boleh kata aku benci lagu nie.....


Cuma harapan aku sekarang dengan semangat yang sedikit pulih ni aku harap lagu ini mampu menjadi mantra yang mampu memanggil dia agar kembali padaku.....




Mengapa kau pergi


Mengapa kau pergi


Di saat aku mulai mencintai dirimu .....


Berharap engkau jadi kekasih hatiku


Malah engkau pergi jauh dari hidupku




Menyendiri lagi


Menyendiri lagi


Di saat kau tinggalkan aku pergi


Tak pernah ada yang menghiasi hariku


Di saat aku terbangun dari tidurku




Aku inginkan dirimu


Datang dan temui aku


Kan ku katakan padamu


Aku sangat mencintai dirimu


Aku inginkan dirimu


Datang dan temui aku


Kan ku katakan padamu


Aku sangat mencinta




Tak mungkin akan ada bahagia kiranya ada yang dijerut rasa.... Tak akan mampu temui sejahtera andai hubungan dibina atas air mata insan lain. Aku selalu mendoakan agar dapat dirimu menilai dimana aku.... siapa aku.... dan moga ALLAH beri peluang untuk dirimu memilih yang sangat terbaik untuk meneruskan perjalanan menuju azali..... Aku akan ada disini setia menanti keputusan dan jawapan pada penantianku sendiri. Andai masih ada sayang dan cinta itu untuk aku..... Datanglah padaku akan ku katakan padamu betapa aku amat menyintai dirimu..(nyawaku galang gantinya...) dan kiranya ia sebaliknya.... tolonglah jangan di seksa lagi hati ini apa yang perlu kau lakukan hanyalah katakan padaku aku akan segera faham dan aku akan segera beredar demi untuk tidak menyakiti hatimu.... hatiku dan hati-hati mereka yang inginkan kita bersama..........

**p/s : Dan ini sebagian dari isi cerpen "Aku inginkan Dirimu"



No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...