About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, August 3, 2011

Semalam nye cerita...

Assalamualaikum....


Pagi nie aku ada rasa sedikit terganggu.. aku pun tak tahu kenapa... mungkin kerana masalah yang datang bersama ramadhan.. atau mungkin kerana aku masih lagi tak mampu mengurangkan apa yang pada kiraan aku patut aku kurangkan... hahahaa... atau mungkin kerana pepagi lagi aku dah baca satu blog... blog yang aku follow selama nie...




Blog kawan tu bukan lah ada cerita sedih pun, post terbaru dia menceritakan tentang hadiah ramadhan yang diterima dari suami tercinta..... malam sebelum ramadhan dia terima hadiah sebagai penggalak puasa kata suaminya... hahaha.. apa yang dia dapat.. adalah 2 utas jam tangan. dan tetiba aku teringat, tahun nie aku akan menyambut hari ulang tahun kelahiran aku masih juga dibulan ramadhan sama seperti tahun lepas... tahun lepas Abhi bagi surprise dari pagi sampai ke time buke dia tak cakap apa-apa berlakon seolah-olah lupa... tapi rupanya saja nak menyakat... mlm tu buka puasa ala candle light dinner... tahun nie? entah aku pun tak tahu tunggu je tarikh tu baru leh tahu macamana pulak kan... adakah akan diberi double blezzing happy atau .dot .dot .dot ishkkk... harap tak de yang tak best aku nak yang paling best punya... kebahagiaan yang sangat hebat... lagi hebat dari bahagia selalu.... kali nie aku nak ia jadi momento yang paling bernilai buat kami.... itu harapan aku... semoga ALLAH makbulkan permintaan ini... mana tahu ia permintaan aku yang terakhir... hehehehe... mudah-mudahan aku masih punya masa untuk meminta saat2 bahagia datang dan datang lagi... dan lagi dan lagi... **manusia tak pernah puas** hahhaahaa.... okay pe.. minta demi untuk bersama suami tercinta kan hahahaa... sesungguhnya blog aku sayang dan ikhlas cintakan dia... ishkkk tetiba plak nak berjiwa-jiwa... kekekeeeh....



Well aku hanya perlu menunggu hari bahagia tu datang.. jeng jeng jeng.... tak sabar plak tu nak sambut hari tue.. mmg aku dah tue pun... hehehehehe..... aku nak buat pesanan penaja jap la blog... untuk those yang rajin buka dan baca ruangan aku nie... terima kasih... yea...



Oh ya lupa plak nak kongsi satu lagi kisah tentang semalam, hehehe kan aku sedang dilanda duka kononnya pas tu pulak semalam dapat panggilan dari "seseorang" hehehe kenapa dia call aku pun tak tahu yang pasti dia seakan merasa "something" coz dia tanya "***** (nama aku la kan)... happy?" aku pun jawap happy jerk... plus plus bahagia... aku kata cengitu, dia diam jerk aku tanya lagi nape tanya cam tu?.. dia jawap x de pelah alhamdulillah happy... **** (kata ganti nama dia) pun tumpang happy... heheheeee... dalam hati aku tertanya-tanya kenapakah?... ataukah dia dapat rasakan apa yang ku rasa?... oowwwhhh noo..... tak mungkin.... mungkin perasaan aku je kot atau mungkin suara aku buat dia rasa aku tak berapa nak ada mood kot hehehehee... tak kisahlah coz pada aku perasaan dia tak penting... (kejam tak aku?) tapi betul aku tak mo layan la jiwa2 luar yang mampu merosakan kebahagian aku dan Abhi. lagipun kami ada hidup masing2 keluarga masing2 dah noktah.. tolonglah yea buat masa nie biarlah masalah yang ada nie selesai dulu baru aku bley nak berfikiran normal semula yea.... ;-0 hohohohohoooo


Mujur dia agak ke'busy'an... dengan ayat akan call semula dia letak phone... piewww... (ada tak cam bunyi melepaskan nafas?) and convern. tu berakhir kat situ jer... dia tak call semula pun... nasib aku tak ada mood pun nak menyambung perbualan nantilah bila dah ok aku akan call dia semula kot la dapat permision hahahahaa....



OOppppssss... tetiba hati rasa pedih macam luka yang masih merah tapi di perahkan limau keatasnya... warggghhhhh..... (apa punya ayat da...) hhhmmm biasalah tu bila sesekali ia melintasi fikiran hati yang baru nak pulih luka lg... lebih dalam... chewaaahhhhh... mcam lagu pulak.. oh ya sebut pasal lagu, ada member share lagu yang sedang ditelinga sekarang nie... tajuk dia Patah Hati... aku ke yang patah hati? hehehe hati aku getah mana boleh patah... fleksible... hahahaha lawak-lawak.....



Dah la blog... lagi lama aku menaip lagi memacam yang keluar... lagi memberi hint - hint yang tak patut appear... so ok wrap!



annyo blog... ^_^ ... *p/s cuka itu masam tp bila kena sukatannya ia akan melazatkan masakan tapi bila terlebih sukatan ia boleh mengundang bahaya.. al-fatihah buat Khatijah Khuwailid al-Asadiyah r.a.




No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...