About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, May 21, 2012

Assalamualaikum...

Saat ni sedang merehatkan diri setelah agak kalut menyediakan apa yang patut untuk tetamu yang datang... Penat memang penat tapi puas hati bila tetamu balik dalam senyuman.

(Dihari esoknya)
Pagi lagi dah hantar Adik5 balik KL naik ERL. Kejap lagi Adik6 pulak akan bertolak ke PD. Balik rumah petang nanti confirm rasa sunyi dan sepi coz tak ada orang. Abhi pulak keje petang pukul 12 baru pulang. Mujur ada tuan telebisen menemani. Apa yang menarik sepanjang hujung minggu yang baru je berlalu?.. Well kebanyakannya hanyalah perkara biasa jerk - Di dapur all the time coz nak masak utk tetamu!. Adapun yang sedikit berbeza is, ke terminal KLIA dan serang Body Shop outlet sampai 2 kali... kerana diorang buat sale (10%-70% plus another 10% for members n staff) bukan bershopping pun tengah bulan kot, cuma Adik5 dan EJ beli beberapa barang sebagai hantaran, Alhamdulillah dapatlah beli satu dari hantaran tu. Ok jugak lah Discount yang diberi.
EJ dan Mamanya bertolak balik ke Kuantan dalam pukul 630 gitu. Lewat jugak la sebab EJ masih mengantuk disebabkan bola. Kalau tak kerana kerja hari ni, mesti lagi lewat dema balik. Cerita pasal bola. Abhi balik keje sebelum tu dalam kul 5. Pas tu borak2 dan tidur dalam pukul 12mlm, pukul 230pg bangun dan pukul 7pg terus g keje. Semua gara-gara bola. dan semalam balik keje pukul 8mlm dah ngantuk sangat terus tidur sampai pagi ni.

ok lah tu je nak update. dah tak tahu nak update apa lagi. Hujung minggu akan datang ni pulak Mak n Ayah akan datang ke rumah. So, tunggu la apa cerita pulak nanti. Hehehe.

Sekian
Wasalam

Are Ku r

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...