About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, February 2, 2011

MACAM MANA NIEEEE??????? - Part 2



Hai Blog.... hehehe since esok aku tak keje so rasanya member aku yang bernama rajin tu berada dekat ngan aku so bleh la aku tambah cita tentang apa yang aku dah update terdahulu.... hehehe aku pun heran kenapa nak kena ada sampai 2 entry utk tajuk yang sama and of cause..... cite yang sama kot... alahai blog sorry la kalau kau boring tapi aku tak pulak boring nak menaip tentang tu... hahahahaa... O to ka jo?...(What should i do?) dah terfalling in love ngan drama korea yang satu ni... and rasanya lebih plak dari my girl... ha? really.... kenapa aku cakap macam tu? sebab kalau my girl ada part yang aku boleh layan utk kali ke 2 atau ke 3 tapi this drama aku x rasa bosan walau ulang semua scene berkali-kali.... so far yang ada ngan aku...(hasil ehsan my lovely cousin...) ada 2 episode jer... tapi aku ulang entah da brapa kali dah... siap bleh ingat skrip lagi tapi aku suka.... sah... memang aku suka la blog... kenapa yea?... sebab Jang Geun Suk ker... atau sebab Park Shin Hye yang sangat cute tu? entah lah... yang pasti aku suka.... suka semua yang ada dalam cite tu... hhhmmm CUA HAE!!! 
Skung nie dikala jemari bermain di keyboard telinga tgh dihentak ngan OST Youre Beautiful.... seme lagu best... tambah plak ngan suara yang amat mengancam itu.... hehehehe.....
Well aku rasa dalam cite tu pun adalah part yang aku tak berapa pueh hati... hhhmmm meh sini aku nak list down..:
1 - Scene masa kat Okinawa tu... masa HTK jumpa GMN kat akuarium besar tu... HTK macam x berperasaan lansung kat GMN... as if dia tak kenal plak ngan GMN... ce la wat scene tu ala-ala mesra alam sikit... mesti best...
2 - Masa KSW bg tau dia suka ngan GMN tu n dia peluk GMN n HTK nampak.. dan terus blah... kan bagus kalau dia g tarik GMN tu dari KSW... mesti lagi dramatik cite tu... hik hik hik....
3 -  Scene masa HTK sedar gadis yang ditunggu2 tgh berlakon jd GMN.... kan best kalau panjang kan lagi scene tu... mcm tak pueh tengok lah... GMN tertidur n HTK suh Mgr Ma anta balik... wa.... tension nye scene tu sikit sangat....
4 - Kan best kalau CITE TU PANJANG LAGIIIII..... waaaa....

Well blog aku skung nie tgh dok mencarik apa lagi cite menarik yang boleh membawa aku kepada ke addict an yang macam gini... tapi so far tiap kali aku buka page dramacrazy / dramaload mesti nak kena tgk you're beautiful nie dulu... dah tu kalau satu episode jer tak de hal la nie tak peh satu... satu lagi episode aku ulang tayang..... hhhmmm agaknye... bila da dapat full episode download baru aku pueh hati kot no?.... tunggu la bila ada time aku akan g carik my lovely cousin tu utk minta copy drama tu.... hehehe... dia ada banyak gak Kdrama yang dah di download... hehehe mesti tak bocan kan tetiba teringat leh da buka n tonton.... iskhhh... best nye...
Oh ya blog tadi aku baca post dia kat fb nye... katanya dia windu... kesian dia blog mesti dia kerinduan... aku bila terkenang jadi terusik gak... mestilah dia windu kan... walaupun aku tak tahu siapa dengan tepat tapi aku rasa aku dapat agak siapa yang dimaksudkan nya... kesian dia blog..... 
Hhhmmm sungguh pun aku tak keja esok tapi aku rasa ada benda yang harus aku buat esok so i've to prepare for tomorrow... heheehhe so blog that it for now....(skung nie lagu As ever still sedang dimainkan di telinga ni.... dan part aku suka tu... NOL SARANG HAE.....)
yes!....

Cukup lah kan blog....?
dah tu SENYUM la.... Palli!!!

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...