About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, January 31, 2011

MACAM MANA NIEEEE???????


 Hai blog.... Help me please..... really can't hold it within me anymore.... (such an annoying!!!) 
hehehee... nape aku leh addict giler ngan cite satu nie? nothing i could say... aku at first memang kurang atau memang tak berkenan lansung dengan si hero tu... Hwang Tea Kyung (Jang Geun Suk) coz masa tonton marry me marry pun aku tak berapa bekenan la ngan dia untill i fall for him in this drama.... You're Beautiful..waaaa... nape bleh ter'fall' ngan dia aku pun tak tau... deeeeyyyy.... 
well ni lah orang nye.... aku suka plak... macamana yeak? hahhaaaa.... dalam cite nie dia memang payah senyum... tapi bila senyum...
arrrrgggghhhhh... comey nye.... hehehehee.... dia ada gaya ala-ala gothic sket dlm cite tu tapi tak pe as long as ada scene dia control senyum ... heheheh lagi satu aku sangat suka suara dia... even masa dlm cite dia sblm nie pun aku suka suara dia cuma lagu nya tak berapa kena ngan aku tapi lagu nie...

** lagu nie sentiasa bermain sepanjang drama nie - real ost**
memang sangat menepati citarasa aku... lagi satu aku suka sesangat lagu nie...


**lagu ni masa scene hwang tea kyung adakan sesi bertemu peminat special utk Go mi nam**
suara dia best kan blog... LAAA.... nape aku leh suka suara dia plak? hehehehe adik5 ada cakap ... "En tak suka la dia ni..." heheheh and yet aku masih suka... and suke sangat... hehehehehe.... ada lagi lagu yang menusuk jiwa plak.... suara dia best la... !!!


** lagu nie masa konsert ANJell... i love this scene.. **

hehehee... surprise tak blog?.. banyak plak video aku kali nie kan.. nak wat macamana aku dah terover addict plak ngan cite nie.... sampai bley download lagi... ehehehe.. Abhi siap sound... abis la lappy nie (memori penuh!...) ishk... tapi aku suka...
banyak scene yang aku suka dalam drama nie tapi nak wat macamana kan aku tak dapat nak share kat sini blog coz aku tak pandai nak edit amik scene yang aku suka jerk... hahahaa..
setakat nie yang aku suka sangat scene dalam drama nie :
1 - scene masa HTK tunjuk kat manager Ma pasal GMN suka kat dia...hehheehehe cute sangat scene tu..
2 - scene masa HTK ajak GMN pegi tgk wayang (srh GMN jadi guide dia dlm panggung coz dia kan tak nampak kalau gelap!) sweet scene tu...
3 - scene masa HTK tolong GMN masa jari dia melekat kena gam...
4 - scene masa HTK pimpin GMN (mata dia tak boleh bukak sebab ubat)
5 - scene HTK buat piggy nose rabbit utk GMN
6 - semua scene HTK masa dia dengan GMN hahahahhaaaaa... semua!...
7 - scene yang menunjukan betapa minatnya kang shin woo kat GMN...
8 - scene bila HTK hentak kaki tahan marah... coz GMN x nak g spital
9 - scene masa HTK dan KSW berebut nak jaga GMN sakit
10-scene masa birthday HTK..
11-scene masa tiap kali HTK terkejut... hahahaaa... love his cute face!!
12-semua scene lah.... kecuali scene mak HTK n makcik GMN tu... kalau kisah dema ni tak de dalam cite tu pun tak pe... heheheheeee

LAAAA... memang addict la tuh... hehehee ^_^ hehehee....... well cite ni kisah nya.... bermula masa kumpulan terkenal.. A. N Jell tambah seorang lagi ahli baru... Go Mi Nam.. tapi malangnya GMN sakit dan mgr Ma kena carik twin GMN - Go Mi Nyu utk ganti GMN... setlah di yakinkan ttg tujuan dan segala macam sebab yang boleh bawak GMNyu utk ganti GMN... setelah bebetul pasti GMNyu setuju... so dia pun masuk kumpulan tu tanpa ada yang tahu siapa sebenarnya sebalik nama GMN tu... hahahaa... yang tahu hanya mgr Ma dan Coordinator Wang... diorg yang selalu tolong GMN dalam apa pun hal... hubungan antara Kang Shin Woo & Jeremy dengan GMN agak baik tapi sebaliknya ngan Hwang Tae Kyung... dia kan sombong gila babun dalam cite nie... tapi setelah rahsia terbongkar..(HTK  tahu...sebab rakaman dlm hp) dari situ bermula memacam scene menarik... GMN yakinkan HTK utk jadi lebih baik demi masa depan ANJell dan bagi tahu tujuan sebenar kenapa dia setuju ganti Oppa dia. HTK yang sombong tu pun setuju utk cover GMN asalkan GMN tak kacau dia... tapi happen to be... apapun yang HTK buat mesti akan sangkut ngan GMN secara kebetulan... lama-lama dia suka cuma as a prideful HTK...(bak kata KSW) dia tak pernah mengaku yang dia suka kan GMN tapi akan sentiasa terusik kalau nampak GMN ngan KSW yang sentiasa beri perhatian 100 & utk pikat GMN... Well banyak point nak cerita sebenarnya tapi... aku nie kan ada masa rajin jer nak menaip... so ari nie tak buley la nak taip bebanyak coz 'rajin' aku jauh hari nie... tunggu dia datang dekat nanti aku taip lagi tentang kisah mereka ni ok.....
Dah la blog da pagi nie nak tdo jap.... kang nak g keje....
Daaaaa.....blog...

Senyumlah... especially bila teringat scene best dlm cite nie... hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...