About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, February 9, 2011

Kisah nyee....



Hmm blog aku baru jer dapat rehat hari nie semalam lansung aku tak de masa utk menaip walaupun banyak benda aku nak cerita ngan kau blog... heheheee... maklum lah semalam first day keje lepas kira2 5 hari cuti deyyy....
skung nie aku rasa keluarga aku nie tengah dilanda musim sedih kot blog... yealah semua yang jadi lately nie memang mengundang kesedihan... well.... ALLAH dah tentukan jalan terbaik kan so kami terima jer... demi meneruskan kehidupan...
Adik2 alami kehilangan... bukan dia saja yang kehilangan... kami yang lain pun merasainya... moga ada semangat dalam diri yang boleh membuat dia bertahan.. sering kali aku jadikan diri dan nasib aku sebagai contoh supaya dia tak rasa patah hati....Aku dapat rasakan semua orang pun macam hilang harapan, maklumlah ini lah yang mereka tunggu sejak sekian lama.. aku? entah lah aku mohon gak agar aku juga punya peluang dan ruang untuk merasai saat indah dan dimanjakan bila "membawa seseorang bersamaku" tapi setakat ni aku pun belum pasti... yang pasti ALLAH tak pernah kejam dengan mahlukNya... aku sabar semua ni ujian dariNya nak melihat bagaimana aku... Abhi... dan seisi family menerima keadaan ini.. Aku Pasrah... Adik2 pernah kata mak berharap sangat dgn yang ini... hhhmmm kesian semua orang... dah macam ada peluang tapi tak pulak kesampaian..... sedih kan blog, memang aku kata sedih lately ni memang menyedihkan tau.... hhhmmm kenapa yea blog? nie tak masuk lagi cerita pasal manusia yang sentiasa menyesakan pemikiran dan kehidupan kami yang memang kengkadang sesak!! Dush... rasa cam nak terbalik pun ada bila teringat tentang tu... maaflah blog aku tak mampu nak bercerita tentang itu... biarlah ia jadi rahsia aku dan sesiapa di keliling aku yang sedia tahu... aku tak nak ia jadi fitnah... apapun memang aku blom tergamak nak bercerita ttg itu lagi... biarlah beliau begitu selagi beliau mampu.. ALLAH punya kuasa yang maha besar dan luas... kalau beliau rasa teringin cium bau syurga... pandai2lah beliau bertaubat... mohon ampun dan maaf kepada yang di aniaya!...
Hujung minggu yang sudah blog aku cuti lama... tapi nak wat macamana kan the last day of my cuti aku bley kata seharian duk lam keta....
hhhmmm start jam 330pg hingga ke 1230pg berikutnya... heheheheh sesekali fikir balik rasa kelakar pun ada gak.. dgn badan penat otak penat perggghhhhh....semua dalam satu...
Apapun terima kasih sangat2 buat Abhi yang sentiasa sedia berkorban demi untuk aku dan family.... Aku sayang dia blog....
Ok lah cukuplah pengakuan aku yang satu tu, well kalau tak bagitau pun semua pun maklum.... ^_^

Senyumlah ketika sedang diuji!....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...