About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, February 18, 2011

Kapal Terbang Lalu





Hello my snowee blog....

Hmm apa yang aku nak kongsikan hari ni sebenarnya tak lah menarik sangat pun...

cuma

mungkin sebab aku bosan tgk kapal dari viewing area nie..

kat mana?

hehehehe... kiranya aku bagi tahu mesti ada tembelang yang akan pecah kan blog..

so i better keep it.

Blog masa di surau seketika tadi, ada member yang sudi nak lepas button kat aku...

aku senyum jerk... aku kata doalah moga ada ruang and peluang utk aku nie sama rasa bahagia..

past button apa? hehehehe button cuti bersalin...

hehehe terharu gak bila ada kawan-kawan yang beri keprihatinan kepada aku yang bernasib begini..

Blog..

Kalau betul aku ada rezeki.. aku janji akan jd yang terbaik blog.. memang itu janji aku

apa yang diperlukan untuk aku jadi sebagai seorang Ibu yang baik akan aku lakukan blog...

ikhlas...

Aku bukan apa blog, Kesian kat Abhi... Semoga dia sabar menempuh semua ujian nie bersama aku..

Ingat tak blog sebelum nie aku ada kata yang aku senang macam nie... tapi terus terang blog senang

macamana pun aku tetap rasa susahnya blog.. kemana pergi semua orang akan tanya soalan yang sama blog macamana nak jawap yea? aku ada jumpa satu blog yang sentiasa bersama bercerita tentang susah senang menanti satu rahmat.. satu rezeki.. bernama anak..

kengakadang bila baca aku jadi kuat... at least.."aku tak sendirian"

tetapi kengkadang tu aku rasa sedih bila mengenangkan ada juga insan yang bergelumang dalam rasa sedih dan mengharap macam aku...

Tapi tulah kan... mana tau berkat doa semua orang yang ada di sisi.... kat rumah kat kampung kat tempat keje.. kat mana-mana ....

aku ada rezeki.. kan kan kan..Insya'ALLAH...

kan tak ada yang mustahil di dunia nie...

Cepat lah hari tu datang kan....
hhmm... chen ka ma'nyo..
nape tajuk len luahan len ni blog?
hahahaha.... kesian kat aku blog nape la masa taip tajuk td tak fikir tajuk yang lebih rapat ngan apa yang nak aku sampaikan? pelik tul, nampak sangat tak de bakat kan hehee.. well blog jangan marah aku yeak... saya kan baru belajar kah kah kah....




Ok blog... Cal Ka..



nampak tak? aku tengah

SENYUM

dalam harapan

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...