About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, February 21, 2011

HARAPAN KECEWA...




Bila ku kenang ku renung
remuk redam rasa tak tertanggung
harapan bahagia nan membumbung
terdampar hanyut terapung

Harapan untuk bersama
mendirikan istana asmara
memadu kasih erat dan setia
kiranya tak terlaksana

Harapan ku kecewa
dalam manis madu kata2
dengan pujukan yg hanya dusta
aku terpedaya

Alam keliling membisu
tak sepatah kata nan merayu
hanya aku menanggung duka pilu
tak seorang pun yg tahu





Hmmmm.... Hai blog,

entah kenapa aku nak sangat dengar lagu nie hari nie...

macam sedih?

agaknya sedih ari tu tak abih lagi kot ,

tak pe lah blog...

aku sedar siapa aku.. kalau dah memang sedih jer yang aku

yang patut aku rasa aku pasrah...

sian kat kau blog..

asyik cite sedih jerk....

sian kat aku skali la blog,

huhuhuhu...

sian kat kita kan blog...



blog, kalau kau sedih tak pe lah kali ni jerk aku kasi

tak yah senyum...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...