About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, February 16, 2011

Rindu ker?...



Salam me ishq blog.... hhmmm mesti dah bisa di tebak... ayat yang mula itu asalnya dari manakan.... yealah.. before know about saranghae.. aku lebih dulu mengenali ishq hai tumhara!...
hhhmmm difference is... putih dan hitam... hehehehee yea ker? actually aku kenal yang dikatakan hitam tu tak la hitam mana pun... its more to sweet.
Well blog aku saja nak bercerita, agaknya bila dah terlalu banyak menonton Kdrama ada masa aku kerinduan utk terbang bersama bait-bait indah lagu hindi, hujung minggu yang sudah aku berpeluang tonton Dil to pagal hai... hhmm sesekali tengok rasa teruja plak.. macam tak pernah tengok plak.. lagu... kalau filem tu tak yah cakap la semua lagunya mantooooppp gitu.. tapi yang paling aku suka... Jap barish hotie hai.. suke sangat lagu tu.. blog tadi aku tgk plak dhadkhan... oh ya bulan february kan patutlah seme cita cinta yang popular diorang pasang... esok aku tak tahu cite pe... tapi kalau cita best aku layan jerk..hhhmmmm bukan apa dah lama kot kalau cite baru memang la aku tak berapa nak tahu coz dah lama tak ambil tahu kih kih kih... tapi aku tahu pasal don2 pasal srk datang ke m'sia wat pengambaran.. datang ke melaka... patut2 la promosikan melaka tu...
Blog... masa dulu-dulu time aku gila layan hindi... ramai gak hero yang aku suka... ini list aku buat :
1- SRK - of cause!. heheheh aku minat dia sblm dia popular pun...
2- Shahid
3- Aftab
4- Anil Kapoor
5- well entah ada lagi kot tapi tak ingat plak skung...
sorry lah blog tak boleh fikir plak coz tengah layan choti-choti ratein...(Tum Bin) hhhmmm aku suka lagu ni..
ok kalau bab lagu tak yah la suh aku wat list... takut tak tido plak aku malam ni kang dek nak me 'list' kan lagu2 tu... banyak doew...
Well blog aku nak bagi tau ni... aku akan bermula ngan satu tulisan baru... "funwriteFic" ... well aku dapat nama tu hasil idea dari cita You're beautiful...(FanFic .k.a Fan Fiction) so aku plak "Fun to write the Fiction"
hhmmm... saja-saja... aku nak berangan dan menulis apa jerk yang aku terfikir... kan best macm tu blog... ha skung aku tengah dengar satu lagi dari lagu yang aku suka... Dhai akshar prem ke... hhhmmm i like it...

Aku akan mulakan "FWFic" aku seberapa segera.. memang aku dah berhajat nak wat macam tu dari dulu blog tapi aku macam malas tapi skung aku tahu... aku boleh mintak tolong ngan member aku yang bernama rajin untuk selalu ada ngan aku... sehingga aku berjaya ngan "FWFic" aku nie... wish me luck ok blog...

^_^ senyum lah dengan semangat yang menyala-nyala tu....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...