About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Saturday, February 26, 2011

KD update : Cite baru lagi...



Blog... Hari nie aku nak update satu lagi KD yang baru.. memang cite fresh lagi tengah tayang kat KBS.. Dream High aku dah 3 hari duk tunggu ending tapi.. kena tunggu hari isnin 28hb baru diorang akan upload hehehee... sabar-sabar, cite pasal apa? hehehe pasal sekolah, cinta, dan lagu.. well pada aku best... jln cite... dan pelakon boleh blah la, hehehe .. lagu?.. boleh gak la disebabkan cite ni dilakonkan oleh mereka yang memang penyanyi... (2PM & Miss A) so bolehlah kan tapi aku suka bila tang mereka menari... wah... best woo.

Dalam satu scene tu diorang menari... group Jinguk n Baekhee menari ala-ala ular... pas tu group Samdong ,Hyemi,Jason & Pilsuk plak menari ala-ala burung... perghhhh aku suka scene tu... dari diorang wat latihan sampai ke hari show tu... aku suka tengok mereka menari... macam yang jinguk n jason dari 2PM tu kira tak heran la coz diorang memang menari pun... tapi macam c samdong tu... wahh.... suka tengok dia menari... cute jerk... ala-ala burung helang gitu... aku carik gak dan aku jumpa nieh... wa... "sin ca...domo domo domo chua hai!!!!"



Nah ni tarian ala-ala burung... coz Samdong best sangat kan... so aku share ni dulu...



Nah ni pulak tarian ala-ala ular....


So blog... suka yang mana? memang la ular tu stylo kan... tapi aku suka yang burung tu... hehehe walaupun kalah tapi pada aku mereka la yang menang... kih kih kih....
oh ya... ada satu lagu yang aku "domo domo domo chua hai" lagu nie... sekali jerk aku dengar.. tapi pas tu macam nak dengar lagi plak... tapi in full version lagu ni agak rancak.. ce dengar and evaluate sendri k..





Dek kerana dengar dema ni nyanyi lagu nie la makanya aku g carik gak full version lagu nieh and jumpa siap ngan lirik hangul romanization (of couse!!) lagi.... hehehee... dan tambah satu lagi lagu dalam senarai "my korean song" milik ku... dan setiap malam akan ada karoke.. hehehehee!!!!



Well kalau nak tahu... cite nie mengisahkan.. tentang impian 6 orang remaja... Hye mi, Samdong, Jinguk, Baekhee, Pilsuk & Jason.. masuk sekolah seni Kirin (Kirin Art High School)

memasing ada kisah tersendiri... macam banyak plak nak cerita kan klu sensorang hehehehe...(sorry member aku yang nama rajin tu jauh!) tapi kerana masalah memasing tu diorang 3 orang lead utama cita nie Hye Mi (suzy) Sam Dong (Kim Soo Hyun) dan Jinguk (Taek Youn) end up tinggal sekali dengan cik gu Kang. dari situ lah bermula plak kisah cinta.. well besa la bila dah ada 3 watak kan memang akan ada cinta 15-12 segi tu kan... hehehe samdong suke hye mi, hye mi suka jinguk tapi x ngaku pun (dia agak "sombong" dlm cite nie)... jinguk suka gak kat hyemi tapi selalu sangat tinggalkan hyemi ni... so most of the time hyemi akan ada ngan Samdong yang baik hati... banyak benda diorang share sama... walaupun jinguk suka ngan Hyemi tapi dia tak boleh terima kalau dia pun akan ketinggalan dalam cita-cita dia utk jadi artis... hehehee... kena tengok bab tu sendri coz panjang... hehehee... (sorry malas la) hmmm disebabkan tu diorang berpecah... Jinguk terpilih untuk unite ngan Baekhee..(use to be good frenz hyemi tapi jdk musuh coz... hyemi gak la masa memula tu - tu kena tengok sendri gak) dan disebabkan oleh satu peristiwa... yang memang saling berkait... mereka 6 orang nie reunite sebagai satu group untuk buat debut...dan dalam masa sama... si Hye mi nie tengah confius ngan sapa sebenarnya dia suka ... Samdong ke jinguk.... ha.. itulah yang aku tunggu... episode 16... akan terjawap semua soalan... siapa yang di pilih Hyemi... ahahahahaaa.... tak sabar plak... aku harap sangat dia akan pilih Samdong.. biar si jinguk tu ngan Baekhee... hahahaa... Baekhee tu memang dah lama simpan hati ngan Jinguk pun... in fact dia dah bagi tau Jinguk yang dia suka Jinguk hehehehee....



So aku tunggu 28hb nie utk tahu apa kesudahan cite tu... hehehehehe...



Well blog, cukup-cukup la sedih pilu tu... start up!! Aja-aja fighting!!

and SENYUMMMMMMM



No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...