About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, January 7, 2011

Luahan ku


Blog aku nak cite nie buley ker? ari nie ari frust.... kembar aku frust la blog... sian dia... aku tengok pun kesian... bukan sebab apa tau blog kisahnye macam nie... dia ngan sayang dia gaduh.... sampai ayat 'Jangan tanya abang la..' dan ayat tu adalah yang paling menyakitkan untuk dia, lagi pun baru sangat tahun 2011 nie tak sampai semingu pun kenapa nak mulakan dengan perkara-perkara menyakitkan macam tu? aku kenal sangat ngan kembar aku tu blog dia memang ceria tapi hatinya lembut... orang tarik muka pun dia bley terasa nie kan pulak kata2 yang dilemparkan dah la tu dengan intonasi yang agak kuat dan tercabar... ishhkk... aku tak bley la tengok dia sedih blog.... coz aku pun rasa sedih... sian nye... kembar aku blog... well aku tahu sayang dia bukan la orang yang macm tu sangat sebenarnya... dia ok tapi mungkin ada masalah berbangkit len kot tu yang dia jadi macam tu.... hhhmmm macam2 masalah orang dah kawin ni kan blog, aku pun sebenarnya tak lari dari masalah... ada jer yang bley diketengahkan untuk dijadikan masalah hahahaha... tapi itukan standart... dah kata duk sebumbung... adik beradik yang dilahirkan oleh ibu yang sama pun buley gaduh ni kan pulak 2 orang asing yang dipertemukan oleh jodoh dan hidup bersama.... dah la nak kena kenal hati budi dan perangai kan... hhhmmmm Manusia adalah makhluk ciptaan ALLAH yang terbaik pernah diciptakan..... semuanya jadi lancar walaupun ada yang bercerai berai tapi kalau di hitung jumlah pasangan yang kekal dengan seorang pasangan hingga ke mati masih ramai.....Insya'ALLAH aku nak jadi sebahagian dari mereka yang bercerai mati.... Biar macamana dugaan aku akan cuba pertahankan ...fighting....fighting... bbasya....
Berbalik kisah kembar aku tadi blog, dia bagi tau da ok skit lepas dia luahkan perasaan dia tadi sian dia berlinangan air mata dia.... aku pun jadik sayu gak blog kenapa yea girls suka nangis? bila aku tanya dia dia kata terubat sikit perasaan lepas dia nangis... semoga ada semangat dan pulih perasaan luka dia kan... blog n u olls yang terbaca luahan ni doa la sama untuk dia yeak... sian dia...

Okay lah blog tu jer nak crita....
Senyum la biarpun tengah frust......

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...