About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, January 6, 2011

Hai Blog...



Semalam hari last cite My Girl kat tb... huhuuhuh... pas ni tak bley tengok diorang kat skrin besar lagi... kesian nye aku... kena la tengok dari skrin lappy nie jerk... huhuuh... sedih gak ni sob sob sob... tapi tak pe janji leh tengok gak.. kalau tak de lappy nie semalam adalah hari terakhir aku tengok cita tu...AArrrgggggghhhhhhh.... aku addicted... gila babun doew.... macamana nie? hahahhaa.... blog nie lah tempat aku bercerita huhuhu thanks blog... my snowy blog... kau buat aku sejuk... hehehehe...
hhmm aku nak cita pasal opis la blog bley tak? skung nie makin banyak keje seme nak kena wat dalam satu hari tapi apapun aku seronok la... kalau sebelum ni aku hanya rasa dipinjamkan jerk kat sana... tapi skung aku rasa aku memang ada tempat kat situ... aku akan buat sehabis baik untuk unit aku tu... aku nak dikenali sebagai seorang yang boleh wat keje bukan sekadar orang kenal nama jerk hehehe.... that my mission... Abhi mesti suka.. kalau aku happy kat tempat keje.. coz ke happy an itu akan aku bawak balik rumah... dan tunjuk kat Abhi hehehe...
Okay lah blog dah malas nak menaip nie..... hehehehe.... love you blog..

Senyum lah... blog nie suka...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...