About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, January 17, 2011

Da Addict....



Hai Blog... Long time no see.... hehehehe.... bocan ker? tak de update... rilek la bukan ada yang tegar follow pun hehehehe....
Nak cite setakat yang aku tinggalkan kau ari tu blog aku da abiskan 3 cite korean drama... waaaa... sku da ketagih tahap dewa doew... Tiap kali terpandang Lappy aku terus berfikir apa cita yang tak pernah aku layan lagik... wawawa..... so bab nak update ko blog dah jatuh ke tangga berapa da...
so aku pun nak gak la berkongsi ngan ko blog... apa cite yang dah aku layan sepanjang aku tak update nie kan...
1) full house - Boleh la tapi kira "klise" ngat ngan cite my girl tu cuma tukar skit-skit jer.. lakonan Rain...boleh lah... tapi pasal aku dah jatuh hati dulu ngan my girl aku akan still kata my girl lg best lar.....
2) penghujung utk drama secret garden - aku da layan cita tu separuh kat tb so penjudah jer la aku tengok... cite len skit cuma watak hero tu sama gak la lebih kurang cam Full House... hero sombong dan tak ngaku suka kat heroin... bla bla bla....
3) pada aku cita nie leh buai hati gak lar.... Playfull Kiss.... lakonan Kin Hyung Joon (F4) n Joong So Min dalam cite tu watak e sebagai... Baek Seong Jo n Oh Ha Nae.... memula tu nampak cam sama gak cam cite2 yang sudah tapi perlahan2 lepas tu dia twist skit.... watak hero yang memula cam sombong dan tak ngaku suka kat heroin tu perlahan2 tunjuk hint kata dia pun suka kt heroin tu siap main cabar2 heroin tu dengan niat dapat jadikan heroin tu orang yang ada cita2 dalam hidup... mengancam gak la... xspecially bila tengok wajah Baek Seong Joo tu senyum... ha macam nie...




mereka 2 ni la hero n heroin nye.... cute kan.....
Walaupun tajuk nye Kiss... tapi jgn risau tak banyak pun scene kiss nye.... hehehehe... kira sopan gak ler.... hehehehe..... sopan ker?....
ok lah blog aku nie update pun sebab tengah tunggu dramaload load cite yang bakal aku layan pas nie..."Mary stay out all night" hehheheee...
ok...

senyum.... best layan nie....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...