About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, December 26, 2011

Dan Aku tunggu detik itu

Assalamualaikum...

Kenapa yea ada tajuk cam gitu... well sebenarnya aku dah mula nak menonjolkan siapa aku untuk my next2 tulisan/karangan... cuma aku tak jumpa lagi .... haaa.... adalah something yang dharus aku settle kan dulu kand... kah kah kah... macam penting.... sebagai seorang penulis amboi... konon la kan.... =)

Meh nak cite pasal tajuk tu.... Dan aku tunggu detik itu... detik dimana aku akan meninggalkan tanah melaya... dan terbang melalui angkasaraya ke bumi Eropah... wah wah wah... angkuh dan sombong bunyik nye kan?!.... tapi itulah kenyataan yang aku kongsikan... Aku terus terang cakap... berangan memang pernah tapi... bila melihat keadaan dan kemampuan diri aku tak terfikir akan jejak kaki ke sana.... well sampai saat ni pun aku masih tak terfikir macamana aku di sana nanti.... which part?... hehehhe... khabarnya nak ke Amsterdam... Netherland.... wah... siapa sangka siapa menduga?... bumi tulip yang akan aku jelajahi... instead of New Zealand yang jadi tanah impian aku... kueng kueng kueng... so dengan ini aku akan jadikan MDQ sebagai wadah penulisan segala pengalaman aku di sana nanti.... hehehhe ready to reveal... kih kih kih...

Jadi untuk anda yang sentiasa mengikuti perkembangan dan pengempisan MDQ ... aku nak ucapkam selamat datang ke dunia baru MDQ... semua akan jadi seperti diari baru untuk aku secara terus terang... mungkin lah kan.... kalau terbuka hati untuk buat pengakuan kalau tak... begini lah sampai bebila... cuma dapat cerita tanpa nama....

Well cukup setakat ni saja dulu... aku punya 3 bulan untuk hari2 mengadap dan membega MDQ.. so sekiranya otak aku tak membeku bersama salji di daerah Schipol tu nanti... maka akan adalah cerita malar segar dari aku untuk semua yang sudi baca blog bosan + sunyi + tah apa2 + tak menarik + etc etc etc....... milik aku nie....

So Last Are Ku... I&m9 mohon undur diri yeak.... Annyo...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...