About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, December 7, 2011

Sebal nye Pagi ni...

Assalamualaikum...

My Dear Blog....

Bebetul pagi ni rasa macam ada batu kat atas kepala nieh... sapa bleh tolong alihkan batu ni dari atas kepala aku nie yea?... terbeban dengan seribu satu masalah... well sebenarnya bukan la apa pun seperti sebelumnya kalau kita anggap ringan ia akan jadi ringan tapi bila kita anggap ia berat... tak yah cakap la... bulu tangkis pun x larat nak angkat tau!!... entahlah kenapa aku selalu sangat berdepan dengan masalah sama... dari dulu sampai sekarang... Dan sebenarnya aku tak kisah sangat pun dah kata ujian... orang yang diuji ni kan orang yang "Disayangi"... tapi tak adil lah kalau aku yang di tuduh jadi penyebab!! aku pun ada hati apa... cubalah try kat orang lain plak... mesti dema pun akan kata benda yang sama... aaarrrggghhhh.... tension betul... dah kalau namanya boss sampai bebila pun akan pegang dan berlagak dengan nama dan gelaran tu... TENSIONNNN..... pepagi lagi aku dah macam ni macamana plak keadaan aku petang nanti agaknya ya?..

Kepada Anda :

Saya tahu saya hanyalah staff yang makan gaji dan kena sentiasa ikut arahan anda kerana anda adalah BOSS saya!!... tapi jangan lah buat saya macam orang tak ada perasaan!.. plss belajarlah fahami saya walaupun sedikit... saya tahu la saya yang nak stay dibawah naungan awak tapi tak bermakna saya kena korbankan keseluruhan hati dan perasaan saya... saya pun ada masalah lain lagi... saya pun ada keluarga yang perlu saya ambil pusing lebih dari awak!! dan saya tahu kalau saya yang "paksa" awak pilih saya sebagai staff awak... tapi tak bermakna semua apa yang awak kata/buat adalah betul dan semua yang saya mulakan adalah salah!... tolonglah.... Saya suka awak jadi Boss saya sebelum ni... so jangan lah buat saya hilang hormat pada awak... cukuplah apa yang awak dah buat pada saya selama ni... tak cukup lagi ke awak uji kesabaran saya?... atau awak memang nak saya menyesal kerana paksa awak terima saya?!!!.... entahlah dah abis ayat dah saya nie... terpulanglah pada awak... saya ni boleh dikategorikan dalam golongan insan bodoh ... so saya hanya akan tunggu sampai awak kata awak tak nak saya lagi atau sampai nanti awak kata saya adalah staff awak sampai bila-bila..... semua pun saya akan terima....OK... puas hati... jadi lakukanlah semahu hati awak!!... sakitkanlah hati saya selagi awak rasa awak mahu... atau kalau awak mampu bunuh perasaan ini sekali... saya tak mahu ada rasa macam ni lagi lepas nie... sebab awak pernah cakap... awak akan buat saya tenang dan aman kat "tempat" saya nie... so tolong lakukannya...

huuurrrmmmm lapang sikit jiwa aku ni Blog...

Aku pun tak tahu kenapa di saat macam ni aku nak sangat berbual dengan seseorang... tapi aku tahu masanya tak sesuai... sudikah dia bercakap dengan aku masa ni?... tak ... aku tahu dia pun tengah ada masalah... so aku tak boleh ganggu dia... dah la blog.... hati tetiba meluap plak.... adehh... macam GAM!!! .........

Wrap!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...