About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, January 2, 2012

Me and Netherland... Eps 1

Assalamualaikum...



Hari ni 01 01 2012...


Hehehehe.... Tahun baru... Pengalaman baru... Impian baru... Harapan baru... dipendekan cerita semua barulah... so apa yang aku nak paparkan pun dengan rasminya akan menjadi titik tolak kepada suatu yang baru... Kenapa tajuk macam tu... i guest tak de yang akan bertanya kecualilah kepada mereka yang baru berkenalan dengan MyDreamQaeid.... well... sejujurnya... memang aku tahu kewujudan satu Negara yang bernama Netherland ni... tapi aku tak pernah amik pusing tentang apa yang istimewa apa yang best... dan apa-apa lagi lah pasal Netherland atau Belanda... cumanya... setelah En. Suami memilih kerjaya dengan satu syarikat Dutch... secara automatik aku pun tahu lah serba sedikit pasal Negara Tulip ni... hik hik hik..... well kalau lah nak di kira negara2 sebelah eropah ni aku lebih banyak amik tahu pasal New Zealand... My dream land!!... hehehhe....


Ok cukuplah intro tu ni nak kongsi plak pasal Me and Netherland.... Aku mendapat mandat dari Abhi untuk ikut dia ke sana atas urusan kerja... hik hik hik... ala orang dah offer ikut jer lah bila lagi nk menjelajah negara orang kan... Lagipun ia sebagai R n R kami... Rehat dan Rawat ... hehehhe......


Malam sebelumnya kami bertolak dari Kuala Lumpur... First time naik kapal sebesar tu memang memula tu rasa macam jakun pun ada gak... hahahha... maklum lah sejak dulu asyik naik A320 milik Air Asia tu kan... hehehehe... International Airlines... with the International Service... Memang terbaik Wokk... disebabkan kami naik masa tengah sambutan Tahun Baru 2012 ... maka semua penumpang diberi wine free... kah kah kah... aku pun di sua gak hahhaa... bau dia x payah ckp sebatu dah bau... serius aku tak suka bau dia... terfikir plak mcmana la org bleh minum air ni sampai jd mabuk...(banyak)!!... ishk... okeh... ini je untuk pembukaan nnt bila dah ada cerita lain untuk aku laporkan aku akan muatkan lagi untuk tatapan semua hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...