About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, April 22, 2011

Merajuk kah aku?...

Assalamualaikum,

Blog, nak tanya




merajuk kah aku? bila mana masa yang sepatutnya untuk aku dia beri pada orang lain...



merajuk kah aku? bila mana masa aku takut dia tak temankan...



merajuk kah aku? bila mana masa aku bimbang dia hanya kata tak apa-apa...



merajuk kah aku? bila mana masa aku mahu dia ada di sisi tapi dia entah kemana...



merajuk kah aku? bila mana masa aku begini dia tak sedari, dia tak endahkan...






arrrggghhhh... merajuk kah aku?... dan boleh ke kalau aku merajuk? layak ke kalau aku nak merajuk? sudikah dia memujuk andai tahu aku merajuk?....



Blog pujuk lah, hati aku tengah merajuk.. aku pujuk pun hati ku tak mahu... hati ku nak dia yang pujuk... Macamana nak kerja kalau hati ni tengah merajuk? dah dengar suara dia tapi itu bukan nada memujuk... Aku nak dia pujuk............ ; (

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...