About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, April 26, 2011

BW Tak abis crite rupanya....

Hai blog,




Hiks..hiks...hiks... kasihan kerana aku baru tahu bahawasanya kisah yang di paparkan dulu oleh seorang teman yang mengaku takut bercinta tu... tak abis lagi rupanya... hehehe... kesian dia, tu la ce crita sampai abih bleh la aku trus wat kesimpulan jerk... ini tak suka sangat cite separuh-separuh.





Ada kisah kenapa takut bercinta rupanya patutlah...





Well apapun aku yakin dia belum temui jodohnya... kerana jika bertemu jodohnya dia akan diterima tak kira di mana kurang atau lebihnya...





Apapun aku harap dia akan bertemu dengan insan itu secepat mungkin baru dia akan rasa indah nya alam percintaan...



Blog aku pun ada kekurangan sendiri tapi Alhamdulillah Abhi jodohku telah menerima diri ini seadanya aku.. memang memula dulu rasa cam kesian kerana apa yang aku ada cuma kekurangan tapi ikhlas dia terima... Terima Kasih...




Wah.. dah macam malam sekalung kasih pulak... kah kah kah.. ni kisah sapa sebenarnya yang nak di paparkan nie? kisah aku ke kisah member aku tu?..





Hehehe,



Blog aku tak tahu la apa yang aku buat nie betul ke tak.. tapi aku bercadang xtually bukan bercadang je pun aku dah bagitau dah ngan member aku ni aku nak kenalkan dia ngan seorang dari member rapat Abhi, aku bukanlah nak suruh mereka tu bercinta tapi cukuplah kalau mereka boleh berkawan. hehehe member Abhi ni pun sama kategori jer ngan member aku ni...





Tunggu lah bila mereka dah berkawan nanti aku akan update ye blog.. hehehe.. ^_^





Okay blog, tu je lah buat masa nie, well masa nie aku tengah busy la kat umah tak sempat nak jengah blog pun, semua gara-gara tempahan untuk hantaran dari adik3 yang aku terima secara sukarela hehehee... nanti lah kalau dah siap aku upload gambar2 hantaran tu untuk tatapan hahaha... (igih popular jer!!.) Ok blog... nak stop...


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...