About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, June 27, 2012

Cerita Pagi Ini

Assalamualaikum

Menaruh Harapan yang terlalu tinggi untuk sesuatu yang belum pasti
Akan hanya membuat kita terduduk kecewa!
Bila apa yang kita harapkan tidak menjadi

Pagi ni aku menaip dengan iringan Ombak Rindu
Lama rasanya tak dengar lagu ni..
Pernah dulu satu ketika lagu ni jadi peneman..
Menjadi sahabat baik aku dan telinga!

Kini walau ia bukan lagi lagu tema peneman hati
Tapi ia tetap segar menjadi halwa telinga
Kerana ada ingatan dan kisah di setiap lenggok liriknya
Ada harapan dan semangat dalam setiap alunan lagunya

Well sekarang ni pulak
Lagu pandangan pertama -Nirina ft. Slank
Pun membuat aku seperti di masa yang itu!

Okeh
Tak nak la mengimbau perkara yang bakal
merosakkan mood dan ketenangan pagi..
Hari ni aku nak sudahkan dengan semua perkara yang baik dan menarik
Bukan mencela atau meratap hiba

Baiklah
sampai jumpa next post...

Sekian
Wasalam

Are Ku r


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...