About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, November 24, 2011

Untuk tatapan 4 hari akan datang

Hari ni hari akhir untuk aku kerja sebelum cuti 4 hari...

Heheehe... berdebar jugak tunggu hari kenduri tu, biarpun bukan aku yang punya majlis... tapi selaku tuan rumah berdebar gak lah kan menanti hari tu...hehehehe... Hari ni ada sikit bosan dan sunyi... maklum Abhi belum sampai lagi... dan ada yang suka-suka wat sunyi pulak selepas buat bising 2 minggu nie... owhh baru 2 minggu rupanya rasa macam dah 2 tahun pulak... kah kah kah.... suka-suka yea... adoi yai....

Apapun kalau berkesempatan aku nak minta maaf coz aku tahu ada yang makan hati... heheheh (^_~) nakal.. !! tapi tak pe la ia hanya sekadar ucapan je pun lagipun bukan ada apa yang berubah dan di ubah kerana tak ada yang mengubah!.. apa nie? adehh....wat pening kepala mak mbong jerk...!!

Hahahaha... sekarang memang musim menulis something yang sangat memeningkan lah, aku pun tak tahu kenapa, ada idea yang mencurah-curah tapi sayangnya aku tak tahu nak menulis macamana... adoi...bahasa pun ada kurang... maaflah kepada pem-follow yang sudi baca blog ni tapi aku yang tukang update ni asyik dok merepek jer... oh ya ada satu nama, sebagai followers aku... tapi aku tak kenal... heheheh serius teringin nak kenal kerana dia (kalau bukan family members r kan..) adalah orang yang aku tak kenal lagi huhuhuuuu....

Aku ni kenapa yea? tapi tak kira la aku nak jugak taip ni.... aku rindu!!! kah kah kah... hari ni... balik dari opis baru leh nak lepaskan rindu untuk dia... lama dia hilang dari mata aku... ni kali yang pertama lepas raya... well rindu ni buat aku tak tentu hala... kah kah kah... rindu sangat gamaknya....

Dah la kot untuk hari ni dan untuk 4 hari yang akan datang.. lepas 4 hari baru aku leh update balik blog aku yang sunyi nie... oh ya tadi aku termiss call ke nombor seseorang... hik hik hik.... tak sengaja sebab no. dia lebih kureng no. En. Boss Manager... hehehehe... harap dia tak marah... sorry yea bonel, tak sengaja... kuang kuang kuang...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...