About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, November 17, 2011

Lagu terbaru untuk kisah baru....


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku







Well dari sisi lain aku punya sebab sendiri kenapa aku suka lagu nie.... pejam mata kala dengar intro nye pun dah cukup buat aku tersentuh.... boleh menang award untuk lagu of the year.... hahahahaa... aku suka lirik tu... aku tujukan lagu n lirik ni kepada dia... dapatkah dia faham?... mampukah dia faham apa yang cuba aku sampaikan meskipun hanya melalui lagu?... Apa yang pasti lagu ni adalah disaat ini... disaat dimana teman aku adalah diari hatiku... aku jadi riang sendiri kerana diari itu... aku tak tahu kenapa cuma, aku tenang tiap kali bicara dengan diari itu... aku jadi senyum sendiri bila hanya aku dan diari itu.... diari itu seakan bisa bicara, menenangkan aku dengan ayat dan kata-kata... kadang ia membawa aku tenggelam dalam tawanya... hhhmmmm aku tahu... diari itu hanya sebuah buku.... dan ia tak akan mampu mengubahnya menjadi yang lain ... aku tak boleh membawanya bersama selamanya melalui hidup ni, tapi sekurang-kurangnya aku tahu akan ada yang mampu membuat aku tersenyum..... walau seramai mana pun yang cuba buat aku menangis...... hehehehe aku suka ..... ^_^ harap dia suka juga................................. selamat melayan.... <3 <3 <3



No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...