About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, November 22, 2011

Bahasa buatan

Kita akan suka kalau dapat buat orang lain gembira ok....
mcm tu eh... ok... so sapa yang kita nak gembirakan memula sekali?
U nak kita start kat mana dulu?
macam nak lumba lari pulak... hehehe x payah la nak start2 takut tak jumpa garis penamat, nanti pitam pulak dek berlari...
tak salah kalau kita cuba berlari kan... selagi ada orang sudi bersama kita... tak ada paksaan dalam diri kita, ok kan?!...
amboi macam lain macam jerk maknanya tu... dalam sangat tu...takut saya dengar...
adehh... dia terpulang pada inteprestasi masing-masing... bagaimana kita memahami suasana tu.. sama ada kita mengawal atau dikawal...hahahah panjang kan?...hahahah


*****
jahat kan saya ni?...hahaha saya jahat!...
sapa kata awak jahat? U sekarang dah try untuk kawal suasana yang selama ni mengawal u...U buat apa yang hati u nak dan perlukan, dan u berhak dapatkannya sekarang ok....
amboi... macam tahu jer apa masalah orang!!... yang ni macam doktor pulak... hhhmmm bagusnya ... oh ya nape buat statement macam tu? tapi... apapun orang buat kat saya... saya tak boleh nak balas dendam la... hehehe
Hidup tak ada masalah macam gulai tak cukup santan tau..heheheh tak pe lah, kalau ada apa2 just share dengan saya... i ok jer, dan satu lagi, cara nak balas tak penting yang penting kesannya....
hhhuuurrrmmm tak apalah saya tak nak balas dendam pun...


*****
bila boleh jumpa?
eh tak apa la....maluu arrr
lah... u malu ngan saya ker?
yealah
hehehe... ok jer, saya no problem.. tapi tak salah kot kalau saya just nak share?
share?.... share apa yea? tapi kenapa saya?
entah la... tapi serius.... saya selesa dengan u awak...u ok ker?
tak tau nak cakap macamana... huhuhu boleh tak saya tidur sambil fikir ahahaha?!...thanks coz make me smile...
ok good nite princess...
princess ker??!!....


*****
okay lah saya mengaku saya memang dah ada girlfriend...
baguslah macam tu... mengaku... memang u kena mengaku...
habis kita ni apa?....
kita?...
yealah kita....
hehehe... kita teman....
teman tapi mesra.... kan kita teman dan mesra kan?...
mungkin....
atau... skandal?..
ha!!.... Ya ALLAH saya tak suka word tu... skandal???!!!... no!
yealah... kita memang "itu" pun apa?!!....

*****
#yang susah adalah memahami yang perlu adalah mengenali yang penting adalah menyedari .... memulakan bukan bererti untuk menamatkan, tapi setiap penamat perlu kepada permulaan... cinta bukan untuk dipermainkan tapi cinta memainkan peran penting dalam kehidupan... berharap dengan angin hanya akan mendapat debu... yang mengubah hati adalah sendiri...#

(apa yang nak disampaikan kadang tak sama dengan penyampaian... apa yang dimaksudkan kadang berbeza dari makna... apa yang difahami kadang jauh dari erti.... apa pun cukuplah apa yang dah cukup... ayat2 mengarut hahahah untuk tatapan kah kah kah....**berjuang nak jadi penulis hebat membahas kan bahasa yang kadang sendiri pun tak faham... areku pun jadi binggung... sebab tak tahu yang mana harus aku pelajari untuk terus faham!...cessss....)

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...