About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Sunday, September 25, 2011






Lagu nie bawa banyak makna pada aku dulu kini dan selamanya....
Lagu nie dulu... Adalah lagu pertama yang Abhi suruh sangat aku dengar... dia tuju lagu nie untuk aku la kiranya.... hehheee....
situasinya :
Dalam keta WEC 1250 someway kat Nilai - Semarak... depan Bank Simpanan Nasional.
Abhi on radio dan cari lagu nie... suh aku dengar sementara dia g bank... Layan.....

Lagu ni sekarang... Pada aku merupakan lagu harapan apa yang mampu aku katakan pada Abhi tentang apa yang aku inginkan sekarang adalah apa pun yang mendatang aku harap kisah kami akan tetap sama macam dulu... cinta kami kasih sayang kami dan dunia kami....

Aku suka saat lagu ni di lagukan oleh Abhi sendiri... memang bisa mengundang air mata.. sungguh aku terlalu ikhlas menyayanginya, menyintainya LILLAHI TAALA....

Abhi
Tahukah bahawa tiada sesiapa pun dapat menduga apa yang bakal jadi esok hari tapi... apapun yang mendatang A harap Abhi akan sentiasa setia di sisi menemani dan menyokong A untuk terus hidup dan beramal kepada Pencinta Abadi.... amin..

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...