About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, September 12, 2011

Beribu Sesalan?....


Aku tak pernah menyesal.. apa pun yang dah terjadi tak pernah aku sesalkan... Ini bahagian aku.. aku terima seadanya.... Apa yang bakal terjadi pun tak akan aku sesalkan... Ini bahagian aku... Aku mahu bahagia itu kembali.... Apakah akan ada bahagia itu seperti dulu?... Aku pasrah, kerana aku tahu ada langkah yang perlu aku lakukan demi untuk mencari bahagia itu.... Mampukah "mereka" menerimanya?.. Ya ALLAH permudahkan jalan yang aku lalui ini, tetapkan iman ini sentiasa kepadaMU... aku mahu jadi manusia yang lebih baik, biarpun apa yang akan aku lakukan adalah perkara tak baik... DemiMU Ya ALLAH aku tak mahu bersifat kejam.... Izinkan aku membuat pahala-pahala besar sehingga ke akhir hayatku... Temukan aku dengan kebahagiaan abadi milikMU Ya ALLAH..... amin....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...