About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, April 23, 2012

MDQ new look

Cantik? Tak Cantik?...

Well x kisah la kan janji aku suka tengok aku nye blog.. (angkat bakul sendri... sama macam nek lift, kena gak tekan sendri)... kueng kueng kueng.

Ini adalah wajah baru, sejak aku ada blog ni ini perubahan yang ke 3 secara rasminya aku menukar "look" blog aku. Tak terasa pun kalau ada yang cakap tak cantik, yang penting aku yang selalu dok on ni akan gembira tiap kali aku melawat ke sini. Weh!! ada member kata klu rajin ngat berblog nie nape tak komersilkan so nanti leh dapat income. ceritanya aku pun tak faham la kan pasal tu so aku dengarkan je lah lagi pun aku bukan penulis tegar yang rajin nak berblog selalu, coz asal ada busy skit blog ni aku biarkan aje sunyi. hehehehe. okeh tu je aku nak share. hehehee... tulisan aku dah boleh di "upload" ke FB la.. hehehe sukeeee!!!
Nanti leh aku upload sendiri!! hahahah (perasan lagi)

Wassalam.

2 comments:

  1. salam..yup, leh buat duit, ade yg da dpt beratus ratus..my fren oso did suggest once, but then, memandangkan follower yg 'banyak' so, mcm tak perlu pulak rasanya..huhuhu...comey daun mohabbatein ni..cm ne nak buat? ajar sket..huhu

    ReplyDelete
  2. Salam...
    Hehehe nanti kita wat tutorial yeak cam ne nak kasi objek falling tu... hehehe i'll msg okeh...

    ReplyDelete

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...