About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, April 26, 2012

Deleted MEanZ

Assalamualaikum.

Khabarnya hari ni sangat baik!.
Pagi ni dimulakan dengan suasana yang sangat tenang, aman dan SANGAT cukup kasih dan sayang!! hehehe... Alhamdulillah- terima kasih ALLAH atas segala kurniaan buat aku. Sampai opis, keadaan bertukar skit... walaupun kerja agak ketat, tapi semua dah oke semula sehinggalah aku ada peluang nak merapu kat sini.. kueng kueng kueng  
Cuba tengok sekilas pada tajuk tu.. Hik hik hik, so kena tulis pasal tajuk je la yeak?... kalau tak kang orang cakap aku ni cakap tak serupa bikin plak kan. hehehehe.
Baiklah MEanZ, apa itu MEanZ? kalau perasan dulu ada box widget kat wall aku ni. Aku namakan dia "GoodBye MEanZ" widget tu untuk play lagu2 terpilih yang aku upload untuk blog aku, tapi sekarang dah tak de aku dah remove widget tu. Kenapa? Saja je nak remove sebab dah ada widget lagu Mohabbatein yang sangat bersesuaian ngan tema blog aku. :-)
Boleh?
Bolehkan je la mak cik yeah!!
Kenapa aku pilih nama cenggitu? Setiap sesuatu atas muka bumi ni ada sebab dan alasannya yang tersendiri. walaupun sebutir pasir punya sebab dan alasan kenapa ia diciptakan. Begitu juga MEanZ. ia sebenarnya makna (spelling betulnya Means) tapi kerana nak best aku jadikan spelling dia different skit. tambah Z kat belakang tu. (Kretiv nye pasal kan nak wat canggana?). Apa yang ada dalam tu dulu ada maknanya. dan sekarang aku betul2 ucap selamat tinggal buat MEanZ. Kerana pada aku dah tak ada apa yang nak aku kenang lagi, dah cukup la sejarah singkat yang pernah wat aku melayang satu masa dulu. Sejarah yang tak mungkin berulang (Insya'ALLAH). Aku tahu semangat aku ni bukan la sekuat tembok Berlin yang tak sempat aku kunjungi masa kat bumi eropah dulu. tapi sekurang2-nya berkat apa yang aku ada hari ni aku akan kuat dan tetapkan hati dan iman aku... hehehee..
Dalam MEanZ ada lagu Ombak Rindu... dan Lara Lagi dan Kisah Hati...
Ombak Rindu sebab masa tu memang tengah best lagu tu. Kisah Hati sebab masa memang kisah tentang hati. okeh. Yang tahu tahulah yang tak tahu tak tahulah. macam tu je aku nak wat. Kisah aku dan MEanZ hujung2 tu tak berapa best pasalnya banyak sangat rahasia. Terpadam sudah "GoodBye MEanZ" lagu2 pun aku padam sekali yang mana tinggal dalam phone, lappy, dtop & ipod tu aku biar je la sesekali dengar balik lagu tu layan jugak kan. Mana tahu ada rindu datang plak kan huhuhuu hanya nama widget tu yang aku DELETE dan aku delete bersama apa yang ada padanya.

Oke la aku tinggalkan ia di sini. Semoga ia betul2 tanggal dan tak ikot aku kememana dah. Cukuplah
Penutup bagi MEanZ Sudah Cukup Sudah (Nirwana)

Nirwana Band – Sudah Cukup Sudah (Lirik)

Inikah caramu membalas cintakuKau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu
Teganya kau menari diatas tangisankuKau permainkanku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik kupergi saja

Telah berulangkali ku coba mengalahTernyata sabarku tak berarti untukmu

Baiklah dah abis dah tulisan aku nie.

Kepada yang sudi membaca Terima Kasih yea. buat Mr k4k1k4r0k yang baru jadi followers terima kasih. baca jer okeh tak yah nak komen memacam sangat la yeak. faham bagus tak faham bumin!! hahaha

Sekian
Are-Ku r

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...