About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, April 23, 2012

Entry minggu nie...

Assalamualaikum,

Pertama sekali hari ni bila log in MDQ ada perubahan pada front page untuk blog.. menarik coz aku suka!!
Sesaja untuk hari pertama dalam minggu nie aku ada banyak nak kongsi cuma rasa cam tak cukup tangan nak menaip semua yang nak aku kongsikan... Tapi.. serius aku suka blog nye setting baru nie. Cumanya Font aku je yang tak banyak pilihan... tak pe pas ni aku cari yang banyak pilihan font sebab aku suka bila tulisan aku jadi cakar ayam... hahahaha....
Setelah kira-kira 23 hari aku pulang ke tanah air aku masih belum berpeluang nak tonton Running Man (macam yang hari2 aku buat kat Schipol dulu) coz tv kesayangan yang aku jaga dengan baik tetiba skung pandai nak rosak (tak bley On) tension tak yah cakap la sebab kena bayar percuma kat Astro!! Masa sebelum pergi dulu aku ada call Astro untuk terminate sekejap akunye akaun tu tapi... malangnya diorang cakap tak boleh, (kaut keuntungan dengan cara macam tu!!! hahahaha sendiri mau jawap lah nanti!). So secara totalnya masuk 4 bulan la aku bayar Astro w'pun aku tak tengok!.. Kesian kat Abhi yang balik keje penat2 nak tengok ball tak dapat. hehehehe....
Hujung minggu kira ok la pasal ada teman, adik-adik datang meriuhkan suasana, kalau tak... hey bapak punya bosan. Skung ni aku jadi pendengar setia THR huhuhuu... oklah aku suka gak r dengar THR kalau aku balik kampung terengganu. Yang paling aku suka bila Abang Nas yang bertugas hahahaa... kenapa?.. adalah sejarahnya kih kih kih
Adoi... rindu doeh nak tengok Monday Couple...
Sekarang ni Zuana family akan mula sibuk semula, Maklum ada rancangan untuk adakan majlis untuk 2 orang serentak. wah.. dari sekarang dah kena mula cari design untuk hantaran hehehe kali ni lagi banyak plak tu Seorang 7 dulang sorang lagi 9 dulang. Tapi tak pe aku dah minta kerjasama semua orang untuk turun padang bila aku dah mula operasi nanti..
Well takat ni jer yang aku rasa aku boleh taip untuk tatapan semua yang baca! kih kih kih macam ramai la kunun.

Sekian,
Are-Ku

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...