About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, January 17, 2012

Boleh Tak Kalau....

Hehehe... Assalamualaikum....
Sekarang dah masuk minggu ketiga aku dan Abhi di tanah asing nie.... kalau di tanya bab jelajah... Alhamdulillah, dah segenap pelusuk Amsterdam ni aku n Abhi jelajah.... Last week a.k.a sabtu yang lalu kami di bawa melawat the original Holland... hehehe menarik... hasil ehsan teman Abhi yang dah menetap di sini puluhan tahun... Sesi R & R pula... so far so good w'pun adalah skit yang kurang dan terlebih di sana n sini... hehehee standart la kan kat mana pun pasti ada semua tu...
Ini peluang dan ruang yang diberi untuk kami kembalikan masa yang pernah kami tercicir selama lebih kurang 6 tahun usia pernikahan kami... hehehe
Well kenapa tajuk macam tu?.... hhuurrmmm ayat penuhnya..."Boleh tak kalau tak yah suka lagu tu?"... well aku tak tahu kenapa tapi aku memang tak suka la dengar lagu tu... kenapa? entah.. tapi lagu Apit.."Memang Khilafku" tu memang agak memualkan aku... hehehe... ada masanya aku rasa selekeh sangat sebab jadi "one kind" macam ni tapi that for real... aku tak suka dengar lagu tu... boleh tak kalau lagu tu tak dimainkan depan aku?... betul memang tak ada kena mengena dengan aku tapi... "Ken Nyang Shroom!!"
Aku sejujurnya takut nak suarakan kerana aku tak ada sebab khusus kenapa aku tak suka... kalau ditanya aku pun tak tahu nak jawap apa... tapi... memang aku tak suka.... Kalau ada yang nak tahu macamana lagu tu... seriusly guys i am NOT going to show u that song!!... find it u're self okeh... hehehe... aku perlukan rawatan dan lagu tu umpama ubat yang dah expired dan beracun untuk aku... kalau aku terus-terusan ambil ubat yang macam tu sakit aku akan jadi semakin parah dan .... mungkin boleh bawa mati... hahhahaa.... sound serius hah?...
Aku sebenarnya ada hajat nak cari Apit "you tube" composer tuh... ada hajat macam tu pulak kan hehehe... so kalau ada yang kenal tolonglah kenalkan dia pada aku... tak nak kenal ruipa pun tak pe janji aku dapat email dia cukuplah hahahaa.... apa aku nak cakap kat dia?... aku nak cakap "Apit next time jangan buat lagu macam "Memang Khilafku" tu... buat lagu lain... macam lagu "Tak ku sangka tak ku menduga" tu buat banyak2 pun tak apa!!".... hehehe... Na Papoa...!! Ok setakat ni saja yang aku rajin menaip... ada kelapangan nanti aku akan menaip lagi...
Anyyo....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...