About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, January 26, 2012

Assalamualaikum...
Sekarang... jam dah kul 0035 sebab dah lama tak menulis di ruangan aku ni... aku sendiri jadi malas nak update.. hehehe... sebab tu lah aku namakan MDQ ni sebagai blog sunyi... hahahha... apa nak tulis ni? arrggghhh...
Ok, buat masa sekarang ni aku tengah dengar lagu.. Ombak Rindu...
Rindu?... memang sentiasa ada rindu tu.. rindu pada masa2 indah suatu masa dulu... dulu pada saat2 istimewa dan teragung dulu-dulu.... hhuurrmmm... harap aku tak jauh ketinggalan dari masa-masa itu... aku nak ia berulang... supaya semua parut luka akan hilang... Rindu jugak pada insan yang sudi menjadi peneman sepanjang jalan duka... Rindu pada penyumbang semangat... apa ni?!... well nampak sangat tak tahu nak update apha kan?....
sekarang plak lagu kehilangan... aku harap bukan aku yang kehilangan!...aku harap sangat lagu ni hanya sekadar lagu pada aku... aku tak nak ia ada kaitan lansung dengan aku!... Sejujurnya ku tak bisa hidup tanpa ada kamu aku gila.... seandainya kamu bisa mengulang kembali lagi cinta kita takkan ku sia sia kan kamu lagi!...Faham akan maksud lagu tu?.. aku harap aku tak akan pernah sia siakan sesiapa supaya aku tak perlu nak nyanyikan lagu ni... hehehe... serius... aku dah jauh merepek...ok next song...


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...