About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, October 19, 2011

Seminggu sudeh....

Assalamualaikum...



Seminggu berlalu lagi... nampaknya memang ruang ini akan terisi bila tiba giliran selepas semiggu... sian blog aku ni dah la sunyi sepi tanpa kengkawan tuan punya pulak liat nak meng "update" kan isi...


Semalam dapat news dari adik-adik yang ada kat kl nun... adik2 n ns xcident... keta siap berpusing lagi habis la keta depan dan belakang... nasib baik... Alhamdulillah mereka 2 orang tak pape.. cuma bengkak di kepala jer.




Semalam gak aku terdengar lagu ni dan aku rasa tertarik ngan lagu nie... "tonight you belong to me"... kih kih kih... kenapa yea aku macam tersuka ngan lagu tu aku pun tak tahu tapi yang pasti aku suka. dan semalam gak aku layan lagi telemovie sesungguhnya... tapi hanya scene kat kolam renang tu jerk.... aku suka bila dengar Beto meluahkan perasaan dia tuh... kueng kueng kueng... ayat yang paling aku suka bila dia kata


"Saya sayangkan awak bila saya terpaksa lepaskan awak..."


hhhmmm... bisa mengundang air mata... dan jiwa aku terbang.... oopppsss.... jangan terbang jauh-jauh susah nak balik nanti... hehehe.... ok lah kot setakat ni jer yang mampu aku taipkan..




Oh ya... just nak share... my beloved cikgu (masa aku build up mydreamqaeid ni) akan berangkat ke Dublin hujung minggu ni untuk meneruskan tuntutan hidup sebagai seorang pelajar... sikit pesanan buat beliau...


Jadikan ia peluang dan ruang untuk menimba sebanyak mungkin pengalaman dan pelajaran untuk bekalan di masa hadapan. Jangan jadikan perkara kecil sebagai penghalang kejayaan. Hidup menuntut kita melalui semua yang tak pernah kita fikir untuk lalui.... inilah pelengkap perkataan HIDUP mu... Live a Life... feel it with full of ur heart... Ingat akan Yang Maha Esa.. Pemudah bagi setiap kesukaran.. Andai rasa ingin tersungkur dan rebah ingatlah ALLAH sentiasa ada untuk kita manusia... Jangan lupa diri kerana bila kita lupa diri kita akan melupakan DIA.... belajar dan hidup baik-baik....




Ok blog annyo.....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...