About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, October 25, 2011

Patut ke macam tu?

Salam...


Blog hari nie aku nak kongsikan perasaan tak enak nie...


well... patut ke kau buat macam tu? tak fikir ke perasaan dan keadaan orang lain?


janganlah kerana masalah yang datang dari diri kau sendiri kau nak susahkan orang lain... apa ingat orang tak de keje lain ke selain nak menjaga hati kau jerk... sedarlah sikit... sekurang-kurangnya ikut la petua macam orang tua kata


"masuk kandang kambing mengembek... masuk kandang lembu mengemoh..." (betul ker? what so ever!!! tgh panas nieh..)


mana tak panas aku paling tension kalau ada yang sampai call aku dan menangis... bosan la... kesian lah kat orang sama. kalau pun nak tunjuk power... agak-agak la de... jangan sampai gunung berapi meletus hangus nanti.... silap2 rentung tak tinggal apa dah... abu pun tarak... kih kih kih


lawak pun ada gak bila menaip kat sini meluah perasaan kih kih kih... yea lah kan selalu orang tension lepaskan kat fb tp haku wat len skit... mengamuk versi blog...


siapa?


Adalah manusia yang pada aku tak berhati perut... apa pun kena ikut arahan dia... semua yang dia nak kena buat... orang lain nye kehendak dan keinginan x payah ikut... pas tu memerintah seolah dia adalah pemimpin kuasa besar... tolonglah.... ada sebab kenapa kau tak dapat pangkat!!... kerana sikap kau akan jadi lebih teruk kalu kau ada pangkat!!! may be sapa tahu... Hanya ALLAH yang tahu sebab tu ALLAH dan atur dengan baik


Jangan lah kau fikir kau tuan punya kedai ni kau nak tunjuk kuasa!... weh kalau ikut haku tak mo tau aku duk sini tapi nak wat cam ne aku kena cari duit.. terpaksalah... walaupun duit aku habis kau toreh!... citttttt..... tikus betul... tikus kat KLIA pun tak teruk macam kau tau tak? (apa relevennya kisah dia ngan tikus?... entahlah bantai jer janji aku pueh hati.... )


wooo mata aku nak lolap plak nih....

ok lah tu... mengamuk versi blog dah abis... pas ni kalau aku dengar lagi cerita pasal kamu... isshhkkk ngamuk lagi lah kot haku ni... huhuuuuu....


annyoo


No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...