About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, March 16, 2011

KD Update ... cita lama tapi baru tengok....Dari




Hai Blog...



Dari tajuk dah tau dah kan... nie ialah edisi KD...

Well memang cite nie dah lama da pun dlm tahun 2006 kot... or somewhere near there la kan... tajuk... Spring Waltz... dari rentetan winter sonata... autumn in my heart dan summer scent. Cite nie kira edisi terakhir cinta "4 musim". hehehee.... well cuma summer scent jer yang aku tak berpeluang nak tonton lagi tengok lah nanti kalau ada kelapangan akan aku cari gak... demi nak memenuhkan semua musim hehehee.... back to Spring Waltz... cite nyesecara ringkas... kisah cinta dari zaman kanak2 berpisah dan jumpa balik dgn watak dan nama lain and yet still fall in love jugak... hehhehe kira macam kalau dah jodoh tak ke mana la... hehehee... ok aku nak la kongsi skit kan... cite ni aku tengok cd member yang sangat baik hati kasi pinjam... dan aku berjaya habiskan 20cd dalam masa 3 hari... kira ok lah kan... ok skung masa utk cari cerita lain plak.



Ok blog... Na Khanda....



Mi So.... smile.... Senyum

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...