About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Monday, March 28, 2011

Holiday.....




Hai Blog....



Lama kan aku tinggalkan kau... hehhee... nak wat macamana aku g bercuti ngan the whole family aku blog... seronok gila... walaupun kali ni da masuk kali ketiga aku g langkawi... tapi macam first time plak mungkin sebab kali ni istimewa sikit.... dengan family aku kan... sebab tu la kot...



hhhmmm apa aku nak update pun aku tak tahu... macam banyak nak cerita cuma tak jumpa apa ayat yang sesuai untuk aku mulakan penceritaan nie... well i guess kena tunggu dulu kot... tunggu sampai aku ada ide untuk menulis... nanti aku come back ngan crita sepanjang musim indah percutian kami yea blog.....



tungggguuuuuuu...... sambil senyum...

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...