About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Sunday, December 12, 2010

News Update....



iskh.... kalau da gian nak menaip tu ha... blog la jadi mangsa.. konon nak update la tapi sebenarnya gian nak menaip..hehehehe... what's everr.... janji bahagia hehehe... aku ada koleksi cd karoke baru wah.... suke memang aku n Abhi sangat suka berkaraoke, kenapa? jangan tanya itu aku tak bley jawap tau... family aku dari ayah mak sampai ke adik 6 termasuklah Abhi memang seme suka nyanyi and the truth is we can sing well gitu...hahahahah salah satu lagu yang ada dalam cd tu... ialah lagu nie... aku terus terang tak brape pass lagi bawa  lagu nie. Lagu minah bernama Wann nie hanya ada satu jerk yang mampu aku bawa (aku dalam teka teki) yang len mampu tengok jer buat masa nie,... nntlah kan da ada cd nanti aku practice la sampai berjaya ..chheeeewahhh.... so enjoy yea.....



amacam? best tak? heheheh yang minat kat Wann @ lagu-lagu lama maybe kata ok buat yang tak enjoy aku minta maap yea.... hehehehe... dalam cd baru tu ada 25 lagu, mantap gak la... satu disc lagu girls... seme lagu pop 80an yang memang layan satu disc lagi lagu boys tapi tak dengar lagi let this disc abih dulu baru dengar yang satu lagi... heheheheee....
skung tengah main lagu kad ucapan norshila amin... alahai, tapi lagu ni tak de kat city idol ( the place dad we slalu g utk nyanyi) :) ishk....
ada satu lagu (karok) yang aku dah lama cari cd nya, lagu Kemana Dimana - lagu nie pernah dinyanyikan oleh Kak Pah tapi sebelum tu menurut mak ada gak ahmad jais nyanyi...hehehe ntah tapi jenuh mencari sampai skung aku tak jumpa.
OOppss lagu girls ni da abih nah skung tiba giliran mans plak...lagu pe yang menarik yeak....
ohoi... lagu nie la nak dengar nah i upload kan kat sini....



hehehehe..... cukuplah kot satu lagu pompuan satu lagu lelaki dari cd yang baru aku beli kat SP hahahahaa.... syok nya aku g layan hantu kak limah balik rumah sebenarnya tak plan pun nak g tengok cd tapi Abhi kata why not... so aku apa lagi hehehehe....
oh ya disc hok lelaki nya pun best gak lagu nyea.... type yang Abhi bley layan la kiranya... heheheh
ok for now....

Senyumlah even  tengah berkaraoke......

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...