About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, December 30, 2010

Hujung Minggu


Hmmm... tak salah lagi coz dah tulis tajuk macam tu mesti ada yang berkaitan hujung minggu yang nak aku comotkan dalam blog aku yang agak pelik rupenya nie... bukan apa tak punya masa lagi untuk menukar itu dan ini, maklumlah aku boleh dikatakan manusia paling busy untuk 2 minggu nie.. hahahaaa... cheh.... macam poyo jerk kan, bukan nye bussiness woman yang sentiasa kena pay attention kat bursa saham tengok saham naik ke turun.... keje pun makan gaji banyak bunyi... hehehehehehe... apa aku merepek nie?
okay lah back to cerita hujung minggu yang sudah... well hari jumaat lagi kami dah gerak balik kampung... ada proposal yang perlu abhi bentangkan... hehehehe... apa? biarlah rahsia tapi yang aku rasa cam tak percaya is penerimaan mereka.. waaa... tak disangka-sangka tul... terima kasih buat semua yang hadir dan memberi persetujuan tu... hhmmm aku rasa bila da start ada aktiviti nanti buley lah aku masukkan dalam blog aku tapi.... buat masa nie biarlah macam rahsia2 sikit kan.... beat skit.... hahahahaaa.....
peh tu... hari ahad yang sudah Abhi ajak aku g stadium bukit jalil hahahhaaa.... tengok Malaysia lawan Indonesia..... masa nie je la kalau nak tengok aku betul2 tengok permainan bernama bola sepak klu tak .... tak de nya... bila abhi buka rancangan bola aku lari cari pc... hahahahaaa....
tapi betul tetiba aku rasa macam ramai sangat kenkawan... semua kat sekitar tempat duduk aku kat stadium ti macam kenal jerk... tiap kali gol siap "give 5" ngan abhi dan adik-adik aku lagi... oh ya kami g ber6... aku Abhi adik3 adik5 n temannya dan adik6.....
Yang paling seronok dalam jerit kuat-kuat dalam itu stadium... wa... release tension wooo....
Ok la that it for now...
sebetulnya idea tandus..... coz banyak sangat nonton korean drama... hahahaha addict da...

ok senyumlah... coz Malaysia dah menang.... hheheheh siap dapat cuti lagi kan...hehehehe

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...