About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, December 10, 2010

Lamanya Rehat




Aku nie malas ke atau ......? entah aku pun tak de jawapan... hehehe adik 2 tengah track blog nie.. heheheh -__- aku tak tau dia jumpa tak... in fact aku pun tak tau macam ne nak ajar dia untuk buka blog nie... memula ini hanya untuk aku tapi macam yealah kata blog di internet kan... klu tak nak org len tengok baguih tulis dalam diari dan sorok bawah katil confirm tak de yang tahu....
Lama sungguh since last post, tak layak sungguh ada followers.... klu ada yang buka hari2 mesti kutuk gila bak.... coz lama tak update... busy sangat kott.... ne ada masa tgk lappy... jeling pun tak sempat... hujung minggu ramai yang queue guna.... adik 5 adik 6 beratur....
Berapa hari jerk lagi nak tinggalkan tahun 2010... wah tak sangka masa begitu laju meninggalkan kita kan.... aku macam biasa... azam? dan ia bukan lagi azam buat aku... tahun 2011... tak de lagi azam.... dan rasanya aku akan kekal tanpa azam tahun depan hahahahahaa.... well who knows?...
waaaaaa.... what happen to my lovely eyes? belom pape lagi ia bagai sedang dijahit!!! ngantuk sangat la pulak...
that it for now... will be back soon or later.....

create a SMILE even though ur sleepy......

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...