About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Saturday, November 20, 2010

Nak Share Photo....

Assalamualaikum....
pagi ni tak buley nak lelap mata plak w'pun hujan mencurah kat luar mata tetap degil... tak mahu lelap... tak pe lah at least ada kesempatan untuk aku upload pics yang Abhi snap... saja... pada aku ada nilainya w'pun mungkin pada u all tak de pe yang menarik hehehehe.... it's my Abhi after all.... ok those yang sudi tengok... enjoy the view....



Ala-ala sejarah gitu...... tapi warna memang tak buley blah.... purple..... hehehehhe.... lagi....



bunga nie tengah mekar masa kami balik kampung that day.... cantik ada 2 warna pada bunga nie.... heheheh kenapa bunga?... saja....


ok la kot takat nie je yang aku rajin.... nak g paksa mata untuk tidor.... esok masih banyak urusan yang harus aku selesaikan....

salam.....
dan tersenyumlah......

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...