About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, November 19, 2010

My First Post.....

Alhamdulillah.... mungkin kerana terbawa-bawa ngan trend masa kini aku pun nak miliki 'my own blog'... ceewah...... Bukan untuk apa pun cuma sekadar berkongsi mungkin juga untuk melepaskan "bakat" yang ada untuk tatapan....

aku tak la berbakat sangat menulis nie tapi minat tu ada la sesikit cuma mungkin aku nie tak punya lapangan untuk menjadikan penulisan satu dari kemestian hidup aku...

Are Ku.... adalah aku untuk korang kenali.. cukup dari penulisan, kerana ada batasan yang mungkin tak mampu di langkaui membuat aku memilih utk dikenali dengan hanya nama.... hhhmmmmm.....

Korang boleh kata aku nie sekadar membuang masa atau apa-apa saja.... tak kisah lah... aku tak sehebat wartawan yang tulisan nye mampu buat ada manusia yang akan terus membaca dan membaca.....
aku menulis untuk aku sebenarnya dan buat mereka yang tahu tulisan aku untuk mereka....

apapun..... Insya'ALLAH..... kita akan jumpa lagi.....
Senyum lah walaupun untuk sekali dalam hari ini......

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...