About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Saturday, November 27, 2010

Me and Hindi Movie...



Buat yang sudi menatap blog yang kosong dan membosan kan nie.. hehehe... entah apa nak aku muntahkan untuk memenuhkan blog aku yang terang-terang kosong....

Sedang kepala berlegar mencari bahan terpandang kearah flat skrin dihadapan ... Kajol tersenyum... arghh... aku memang dari dulu minat sgt ngan minah ni... dan aku amik keputusan ...

apa salah nye klu aku merepek pasal aku dan dunia filem bollywood... w'pun tak setanding hollywood tapi dunia bolly punya gah tersendiri....

kenapa aku minat sangat ngan hindustan nie?? heheheh satu dari sebabnya MUNGKIN kerana... dedolu Ayah dan Mak memang minat ngan cite2 hindustan.... so kira menurun la jugak... kih kih kih.... ada satu lagu untuk dikongsikan bersama... hhhmmm lagu dari sebuah filem yang sudah agak lama.... tapi bukan klasik tau...
hrrrrmmm first time kot upload mcm nie tak tahu hasilnye cam ne tapi tak pe let me post dulu then kita tgk jadik tak hahahahahahaha.......(besar gelak)






.. hhmmm rasanya jadik dah nie...lagu nie di miming kan oleh pelakon yang menjadi pojaan hatiku... srk n kajol. "Ek Perfect Jodie" hey... memang best lagu nie.....tapi sebelum tu terima kasih buat kezenku N.A yang sentiasa membantu aku dalam menyiapkan blog tak serupa blog orang len hehheaehhehe... nak dibandingkan dengan blog dia uih... tak boleh babe.... dia nye dah mencapai tahap dewa blog da... seme ada bila lawat jer blog dia dah ada lagu yang sambut hehehheee... tak macam blog aku sunyi jerk....
so demi untk meriuhkan blog sunyi nie kena la aku upload something yg boleh kasi bising skit blog nie kan....
hahahaaaa..... Itu je lah untuk kali nie len kali aku berhujah lagi yeak.... pasal hindi nie pun banyak lagi nak cite tapi x pe ada masa lagi kot untuk aku crita kan.....

hhmm... senyumlah, walau tengah layan jiwang.....

1 comment:

  1. ishlaaaa.... nape tak boleh trus play nie.... ala kena minta cikgu genit ajar la pulak hhhhmmmmm buta IT sungguh hehehehe

    ReplyDelete

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...