About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, January 10, 2013

Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia...

Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia
(Hargai siapa yang ada di sisi kita, kerana once dia berubah hati.. kita tak akan miliki insan yang sama lagi!)
Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri
(Memisahkan memang senang, tapi untuk kembali menguatkan ikatan yang terlerai... Usaha tak akan menjadi jika bertepuk sendiri)

Kau pergi tinggalkan ku
(Jalan akhir...)

Tak pernahkah kau sadari
Aku lah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari
(Selagi mampu... sakitilah dia kerana setelah itu dia akan berdoa untuk bahagia...)

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cinta ku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia
(Selagi hidup pilihan sentiasa ada... selagi ALLAH beri peluang...)

Memang tak kan mudah
Bagi ku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia
(Kenangan akan mengajar erti hidup yang sebenar-benarnya... Kenanglah untuk belajar... dan bukan untuk jatuh!)

Tak pernahkah kau sadari
Aku lah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cinta ku
Aku pun ingin bahagia
(Walau tak bersama dia)
Walau tak bersama dia ....
Ooooo ... dia

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cinta ku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(Insya'ALLAH... Walau tiada seorang pun insan yang menyayangimu... ALLAH sentiasa ada untukmu...)


*Lagu ni sentiasa menemani kebanyakan corong radio... justeru aku pun terteman sekali... Best!!........
terutama tang :
Tak pernahkah kau sadari
Aku lah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cinta ku
Aku pun ingin bahagia
(Walau tak bersama dia)
Betul sangat... walau apa yang kita hajati tak tercapai sekurang-kurangnya kita bermohon pada ILAHI agar kita juga merasa nikmat bahagia... Tak kisahlah walau hidup sendiri... kadang-kadang bila seorang... tak ada siapa akan buat kita disakiti!!.. so tak adalah lagu-lagu macam ni... (eh tapi nanti tak best plak kan... tak pe.. biar orang lain je yang sakit kita tak yah rasa sakit macam tu... )

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...