About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, July 20, 2011

Harga Diriku....


Saat ni aku nak kongsikan blog,
satu lagi lagu yang sering menjadi pilihan Abhi,
setiap kali kami ke karaoke...
Aku jadi suka lagu nie tambah-tambah bila Abhi yang nyanyikan..
Hehehehe... i loikeee... ^_^

Tajuk lagu ni Harga diriku oleh Wali Band..
aku suka sangat... jom dengar...







Liriknya macam nie.... sila abaikan font kecik tu oke..

Didirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
seikhlas ini yang aku cari ada dalam dirimu
Didirimu aku ketakutan
kau biarkan ku kau tinggalkan ku
sesungguhnya satu doa yang aku pinta supaya ini tak terjadi
bila kamu tak lagi dengan ku
ku tak tahu apa tuk jalani hidupku
biarpun hanya seketika.. aku tak mampu meneruskan
bila memang kau pergi dariku
ku tak ada lagi di dunia ini
semoga aku tak merasai kehilanganmu..

mengertikah kau siang malamku
kau tangis tawaku
kau semua hidupku
biarpun datang waktu sukar aku pasrah disisimu.. tegar bersamamu
pandang aku pandanglah hatiku
ku aku tak mampu melangkah tanpa mu
aku harap kau tahu itu...

bila kamu tak lagi dengan ku
ku tak tahu apa tuk jalani hidupku
bila memang kau pergi dariku
jangan pergi sebelum aku berhenti bernafas..
ku tak ada lagi di dunia ini
bukan ku tak punya harga diri
tapi dirimu begitu bererti
tiada gantimu.. kau satu dalam hidupku
kaulah nafasku engkau harga diriku
mengerti aku .....
bila kamu tak lagi dengan ku
ku tak tahu apa tuk jalani hidupku
bila memang kau pergi dariku
ku tak ada lagi di dunia ini
didirimu aku menemukan...
segala yang aku cari dalam diriku aku menemuinya dalam dirimu
betapa kau terlalu berharga dalam hidupku...

stop....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...