About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Thursday, May 26, 2011

Internet oh internet




Blog,

Hari ni aku nak berkongsi tentang tajuk aku taip kat atas tu... internet... kenapa? kerana aku rasa sekarang semua orang tahu dan faham apa itu internet...

semua orang pernah guna internet.... well baca blog aku ni pun guna internet...



Teknologi sekarang nie bukan main lagi kan... semua boleh dapat... kawan2 yang dah berpuluh-puluh tahun tak jumpa pun boleh contact lagi... well semua tu memang bagus blog, tapi aku sentiasa ingatkan diri aku apa pun yang aku buat... berborak ngan kawan lama ke kawan baru ke aku akan pastikan kekasih hati aku tak terasa...


Yealah kadang mungkin pada aku biasa jer... tapi pada dia aku tak tahu... aku elak dari borak lebih-lebih bukan apa kalau aku pun aku tak suka la nak baca perbualan yang lebih2 Xspecially bila masuk bab yang mengenang kisah dedulu yang mampu buat aku terasa.... Aku simple je blog kalau aku tak suka aku sendiri pun tak akan buat... senang..


Situasi kita berbeza-beza mungkin pada pandangan aku... berbual di FB, Twitt, Tagged semua tu hanya sekadar suka-suka tapi aku tak tahu pandangan Abhi plak macamana mungkin dia tak suka aku bergaul walau hanya dalam alam maya.... coz kalau aku pun aku tak suka....


Jumpa? well cukuplah sekadar bertanya khabar dlm ruangan maya je kot... tak payahlah sampai nak jumpa bagai... kalau kaum sejenis mungkin boleh diterima lagi tapi kalau oposite sorry.... aku tak suka sesangat... bukan apa sejarah mungkin berulang atau kalau tak pernah ada sejarah pun mungkin akan membina sejarah.... payah tu.... kerana dah banyak pasal kesusahan yang disebabkan oleh internet telah aku baca.... jumpa pas tu fall in love bagai... hhhmmmm tak boleh... dari pada tersangkut ngan penyakit yang tak ada ubatnya nie baik tak payah jumpa langsung anggaplah dunia perkenalan tu hanya di alam siber... cukup!




Aku tak nak kerana internet Abhi terluka dan terasa... coz aku pun tak nak macam tu..... cukup lah dengan apa yang ada di depan mata sekarang... tak payahlah susah2 menambah beban yang ada.. ok blog......




release.....

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...