About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Tuesday, October 8, 2013

Lagi tentang Perjalanan Are ku

Assalamualaikum...

Ce intai tajuk tu... huhuhuu sorry dah malas nak letak nombor nanti u olls bley kira.. pas tu komen.. ala 3 entry jer... bla bla blaaa... heheheh so biar X de nombor so tak de komen cenggitu kan kan kan?!

So hari ni areku nak kongsikan tentang pengalaman pertama areku outing... (macam duk asrama plak kan?)

Kepada yang menunggu... sorry agak lewat entry nieh maklum lah... hope faham...

Okay. Back to my story. First time kami Outing.. kami ke "Deira City Centre". Apa yang ada kat sana? Alaa... Macam Alamanda... JJ... dan yang sewaktu dengannya.... Dalam tu ada kedai... kedai... dan kedai... kan orang Arab ni suka shopping, so apa yang banyak kat sini adalah kedai. Pertama kali ke sini kami naik kaki je... maklumlah orang baru nak kenal tempat so semua kena jelajah sendiri. Berpandukan vision map (cari sendiri) kami jumpa la Shopping ni. Berpeluh gak la jalan dari MAE ke sini. Dengan cuaca yang agak membahang. 

Tujuan kami ke Shopping centre ni adalah untuk membeli barang2 keperluan dapur.. well tukang masak dah sampai so haruslah dia bertugas secepat mungkin. Apa guna import jauh2 kalau makan pun nak kena beli kan?... hehehee. Jadi kami masuk Carefour. Seronok gak la dapat masuk carefour tu sebab keseluruhan barangan adalah halal... hehehe... kat sini nak kongsi sikit gambar yang berjaya areku snap..




Well, Harga tak payah cerita ok. memang terkejut gak la sebab quite mahal pada areku. Cuma barangan dorang ni tak ada tax... hehehe.. tengok lobster tu. hehehee.. 

After pusing2 kami g mamam... niat d hati nak cari nasi Arab, tapi jumpa ni..







It's a Lebanon food!! X jumpa pun Nasi Arab... huhuhuhuuu....

Itu lah saja yang dapat areku kongsikan. Sikit je coz dalam kepala just want da entry out. lagipun berita yang areku terima semasa dalam proses publish entry ni amatlah memudarkan semangat. Semoga ALLAH sentiasa bersama kami dan mendengar doa-doa kami. Amin..

Sekian,

Wassalam
Are Ku r

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...