About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Friday, July 6, 2012

Me Adik n "Umang Aiihhh....."

Assalamualaikum...

Petang semalam Adik5 datang umah.
Balik tu singgahlah kejap kat kedai
Sementara menunggu giliran nak bayar tu..

Adik5 memang dah perasan
seorang kanak2 cumel genit je.. memiliki rambur ala-ala johan / hafiz
tapi dia simpan dalam hati

Tiba yang aku ni...
(masa tu tah macamana terpandang dia- yang ada dibelakang)
dengan ekspresi wajah
"Umangggg Aiiihhhhh....!!!!"
tapi takat tu je la coz bapak budak tu ada kat situ
lepas bayar aku tengok si Adik5 cepat-cepat jalan ke kereta
Aku pun confius apasal minah nie laju semacam

Bila ditanya rupanya dia simpan gelak
dalam kereta terhambur gelak berdekah-dekah kami 2 beradik
5 minit x gerak2 lagi sebab gelak punya pasal...

Adik5 kata
Bukan kelakar tengok budak tu..
Tapi tengok aku'nye ekspresi muka
Memang tak boleh blah...

Kih Kih Kih... Sampai rumah

***

Malam tu time g jemput Abhi balik keje
Sekali lagi terkekeh-kekeh 2 beradik 
pasal teringat insident tu.

adeh...
Sian budak tu.
Tapi betul Dik,
Ikhlas,
Kami tak gelakkan keistimewaan adik tu..
Kami gelak kerana keterujaan aku jer...

Hahahahaa!!!

Sekian.
Wasalam

Are Ku r

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...