About Me

My photo
Dengan izin Yang Maha Pemilik, satu bahagian yang amat kecil dalam dunia ini, telah aku punyakan untuk aku penuhi dengan segala perintah dan arahan dalam satu perjanjian untuk memenuhi kehidupan sebagai seorang Insan. Punya ikatan darah yang sama dengan 6 insan yang istimewa hasil perjanjian cinta hidup mati pasangan ZUANA.Justeru aku namakan blog ini Impianku Qaeid / MyDream Qaeid.. Sebagai tanda sempadan ingatan bahawa suatu masa dulu Areku pernah mempunyai angan Dan cita-cita cinta untuk menemukan Qaeid... Apa yang ada disini kadang tak sama dengan sebenarnya namun percayalah jujur aku perlu bertempat demi untuk menempah tempat istimewa di Dunia yang akan datang. Selamat Membaca.Wassalam

Wednesday, June 8, 2011

Merapu

Blog aku baru lepas BW...

Heehe... macam ni lah aku dah penat baca blog orang rasa nak menaip plak tapi sejujurnya aku bukan ada isu pun tapi dek kerana nak tahap keinginan menaip memuncak so aku kena gak r menaip walaupun tak ada isu khas... hehehee... kesian blog aku ada isu baru nak menaip... yealah blog dari aku merapu bagus aku diam kan.... tapi hari ni tak mo diamlah aku nak menaip gak.. dan sememangnya aku tahu bukan ramai pun yang nak baca blog lesu aku nie... well...well...well..


Bebaru ni ada kawan baik aku kongsi idea utk mencantikkan blog aku nie... dia kata leh wat theme sendiri punya... pas tu leh letak gambar sendiri kat blog header tu... aku pun sedikit teruja.. wah bagus jugak... tapi..... tapi..... tapi... berapa banyak tapi da.... tapi aku tak pernah pun letak gambar aku sendiri atau sesapa yang berkaitan ngan aku secara terus terang dalam blog nie... huhuhu kenapa yea? tang tu tok sah tanya aku pun tak de jawapan... memang dari dulu aku mula tanpa ada pengenalan siapa sebenarnya aku... kuang kuang kuang... lagipun kalau aku isi gambar aku pun bukan buley apa.... cukuplah pesbuk tu je yang penuh gambar2 haku... kat sini tak yah la kan... huhuhuhu..... kat sini cuma sekadar ruang untuk aku menaip segala yang aku rasa aku nak taip...buleh?!...


Esok aku akan start bercuti yeay...yeahhhh!! tapi sebenarnya banyak gak kerja aku yang masih pending untuk majlis adik3 yang akan berlansung lusa.... coklat tak gubah lagi... quran... sireh junjung dan buah-buahan... tapi tak pe malam ni kalau aku rajin aku akan buat coklat dulu memandangkan sireh tak ada kat aku so aku kena tunggu esok masa kat kampung then baru leh buat... Bila ada majlis macam nie rasa seronok coz akan bertambah lagi ahli dalam keluarga mas-masa begini akan menambah ikatan kekeluargaan yang sedia ada... wah.. memang seronok. ini adalah kali pertama dimana kami akan bertandang... sebelum ni masa aku dan adik2 orang yang bertandang ke rumah kan...hehehee...


Tadi sempat buat check list barang yang perlu ada ngan adik5... ada lah 1 2 barang yang kena beli untuk buat gubahan coklat dan sireh junjung... whaaa.... nampaknye esok sebelum balik kampung kenalah menyinggah kesana kemari untuk memenuhi tuntutan... chewah... kemain yea ayat...


okaylah blog, sebenarnya skung nie time boss x do, so bley la aku melaramkan diri... hehehee... bila dia tak de memang rasa sedikit aman.. kenapa yeak? ala... besalah tu lumrah tanya la kat sapa pun memang jawapannye sama.Okay lah tak mo la ngumpat boss lagi. skung aku nak cite dah lama aku tak update KD kan... sebetulnya dah lama aku tak tengok KD pun.... rasa rindu tu ada gak nak tonton wajah2 kacak dan cumel tapi so far masih belum berkesempatan lagi tunggu lah ada masa nanti aku tengok lah okes...


Dah la blog aku nak g solat nie... nanti kang kalau rajin aku tambah lagi kalau tak biarlah begini yea....


Annyo blog

No comments:

Post a Comment

Tq for ur comment...
looking fwd to get back to you!
ka ja Smile...